اجاق گاز صنعتی دست دوم که هرگز غذای شما را نمی سوزاند

سعی می کنید بیشتر در خانه آشپزی کنید؟ اگر چنین است وقت آن است که اجاق گاز صنعتی دست دوم خود را بشناسید. اجاق گاز یکی از ضروری ترین وسایل در آشپزخانه شماست و شما تقریباً هر روز از آن استفاده خواهید کرد، زیرا غذاهای خود را بیشتر در خانه درست می کنید.

در این پست ما انواع مختلف اجاق ها را پوشش می دهیم، آنها را با هم مقایسه می کنیم و به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است.
دو نوع فر اصلی وجود دارد که در سفر آشپزی در خانه با آنها مواجه خواهید شد معمولی و کانوکشن. در زیر چتر این دو نوع اجاق، مدل‌های منحصربه‌فرد زیادی با ویژگی‌های مفید پیدا خواهید کرد که می‌توانند به شما در انجام کارهای بیشتر در آشپزخانه کمک کنند. قبل از وارد شدن به همه آن زنگ ها و سوت های اضافی، بیایید اصول اولیه را بررسی کنیم.

کوره های استاندارد: این فر دارای منبع حرارتی در قسمت پایینی است که حرارت از آن بالا می رود و به مرور زمان غذای شما را می پزد. اینها رایج ترین اجاق هایی هستند که در آنجا یافت می شوند و به احتمال زیاد شما یک منبع گرمای معمولی دارد اما شاید با برخی ویژگی های اضافه شده.

اجاق گاز

کوره های همرفت: اجاق همرفتی معمولاً وسیله‌ای است که از مکانیزم منحصربه‌فردی برای پخت سریع‌تر غذا استفاده می‌کند. در حالی که این اجاق‌ها اغلب دستگاه‌های مستقل هستند، اجاق استاندارد شما ممکن است برخی از ویژگی‌های جابجایی داخلی نیز داشته باشد.

با استفاده از یک فن داخلی یک اجاق همرفتی با گرم کردن غذا از هر جهت، فرآیند پخت و پز را سرعت می بخشد.

علاوه بر راحتی بیشتر، یک فر کانوکشن همچنین می تواند در زمان کمتری پخت یکنواخت تر و کامل را برای شما فراهم کند. اگر به یک خانواده بزرگ غذا می دهید و سر ساعت هستید، این سرعت پخت اضافی می تواند تفاوت را ایجاد کند.

آیا به اجاق گاز همرفت نیاز دارم؟ در حالی که اجاق گاز همرفت قطعا برای هر آشپزی ضروری نیست، اما می تواند کمک بزرگی باشد – به خصوص با دستور العمل های خاص. در اینجا برخی از دلایل اصلی وجود دارد که می خواهید مطمئن شوید که اجاق گاز شما دارای مکانیزم همرفت نصب شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.