از ساعت ap ice می توانید به عنوان ماساژور دست استفاده کنید

ما سعی خواهیم کرد به ساعت ap ice سوئیسی به عنوان یک دسته محصول جداگانه با ویژگی های مصرف کننده ذاتی آن نگاه کنیم.

این به خوانندگان کمک می کند تا بهتر درک کنند که کدام یک از ویژگی های ساعت مورد علاقه آنها ارائه می شود ، چه چیزی در حال حاضر مد است چه چیزی ارزش ویژه ای دارد ، کجا خرید مدل انتخابی سودآورتر است چگونه از خود در برابر جعل محافظت کنید.

در اروپا، خریداران در مجلات Uhren Magazin و Chronos توصیه های واجد شرایط را برای انتخاب ساعت ap ice پیدا می کنند. نتایج آزمایش معروف ترین مدل های ساعت در چندین زمینه به طور مرتب در صفحات این نشریات منتشر می شود.

ما معتقدیم که یکی از ویژگی های اصلی نسبت قیمت و امکانات یک مدل ساعت است. این رویکرد برای تخمین ساعت‌ها به طور غیرمستقیم به این سؤال که اغلب خریداران می‌پرسند پاسخ می‌دهد.

ساعت

ساعت های سوئیسی یکی از بهترین و معتبرترین هدایا به حساب می آیند. طبق قوانین سوئیس، ساعتی حق دارد که سوئیسی نامیده شود که در ساخت آن سه شرط لازم برآورده شده است.

اولاً، حرکت ساعت باید سوئیسی باشد، به این معنی که بیش از 50 درصد از اجزا و قطعات تولید شده در سوئیس (بر اساس ارزش) را شامل می شود و باید در سوئیس مونتاژ شود. دوم اینکه ساعت باید در سوئیس مونتاژ شود.

ثالثاً، کنترل کیفیت ساعت نیز باید در سوئیس انجام شود. فقط در این مورد، کتیبه معروف جهانی می تواند روی صفحه یا سایر قسمت های ساعت وجود داشته باشد: ساخت سوئیس (“ساخته شده در سوئیس”) یا به سادگی سوئیس.

در ساعت‌های غیر سوئیسی، در صورتی که حرکت ساعت سوئیسی است، نوشته‌های Swiss Movement یا Swiss Movt یا Swiss Quartz و اگر در ساخت ساعت از قطعات سوئیسی استفاده شده باشد مجاز است.

الزامات بسیار سختگیرانه ای برای استفاده از کلمه Geneva (یا Geneve) اعمال می شود که به عنوان تأیید ویژه ای از کیفیت بالای محصولات عمل می کند ، احتمالاً به همین دلیل است که چنین کتیبه ای اغلب روی صفحه های تقلبی یا به اصطلاح “چپ” ظاهر می شود.

قیمت خرده فروشی ساعت های سوئیسی معمولا کمتر از 200 دلار نیست، به استثنای سواچ، فلیک فلک و برخی برندهای دیگر.
انتخاب ساعت هایی با ویژگی های از پیش شناخته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.