افزایش ناگهانی قیمت پسته لیمویی در تبریز همه را شاکی کرد

پسته لیمویی یک منبع غذایی غنی از فیبر است، به این معنی که به جای ایجاد یبوست، به کاهش یبوست کمک می کند.

با این حال، افراد مبتلا به عدم تحمل آجیل یا آلرژی ممکن است مشکلات گوارشی مانند اسهال، گاز، نفخ یا گرفتگی معده را تجربه کنند.

افرادی که مشکوک به عدم تحمل آجیل هستند باید قبل از وارد کردن آجیل به رژیم غذایی خود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنند.

در اینجا درباره آلرژی به پسته بیشتر بدانید.

پسته انرژی را به آرامی آزاد می کند، که آن را به میان وعده ایده آلی برای قبل از تمرین تبدیل می کند پروتئین موجود در آنها همچنین می تواند به ریکاوری عضلات پس از ورزش کمک کند.

پسته همچنین سرشار از ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان ها است که می تواند به محافظت در برابر انواع خاصی از سرطان کمک کند.

آنها همچنین حاوی رزوراترول هستند که منبع قابل اعتمادی را در درمان افراد مبتلا به آلزایمر و بیماری پارکینسون نشان داده است.

با این حال، توسعه چنین درمانی در مراحل اولیه است و شواهدی وجود ندارد که نشان دهد خوردن پسته می تواند به کاهش خطر این شرایط یا درمان علائم کمک کند.

ما هزاران سال است که پسته می خوریم با ذکر آجیل کمی شیرین در عهد عتیق ایالات متحده واردات آنها را تا سال 1880 آغاز نکرد و امروز، آنها در حدود 950 مزرعه در نیومکزیکو، کالیفرنیا و آریزونا رشد می کنند.

پسته، که در واقع دانه های خوراکی درخت پسته است، زمانی برای بورژواها به عنوان نمادی از وضعیت و لذیذ در نظر گرفته می شد، اما اکنون به طور گسترده برای تقریباً هر کسی که هوس یک میان وعده مغذی است در دسترس است.

جای تعجب نیست که راه‌های بی‌شماری برای مصرف آن‌ها پیدا کرده‌ایم، از تفت دادن و انداختن آن‌ها روی سالاد گرفته تا مخلوط کردن آن‌ها با ژلاتو و محصولات پخته شده.

پسته واقعاً در هر وعده غذایی یا میان‌وعده‌ای جای دارد – این بستگی به میزان دوست داشتن آن‌ها و میزان خلاقیت شما دارد.

می‌توانید پسته‌های خرد شده را روی ماست یونانی بپاشید، رویه‌ای سالم بر پایه پسته برای ماهی خرد کنید، آن‌ها را در فر چاشنی‌شده با ادویه و مرکبات قرار دهید، یا حتی مقداری شیر پسته بریزید.