بازار انواع مغز تخمه طعم دار خربزه

انواع مغز تخمه های طعم دار خربزه در بازار عرضه می شوند، تولید مغز تخمه خربزه با استفاده از طعم دهنده های مختلف باعث شده است، تنوع خوبی برای این محصول حاصل گردد.
خربزه میوه ای تابستانه و در برخی از مناطق ایران با توجه به شرایط آب و هوایی، میوه ای بهاری می باشد، خربزه دارای تخمه ای است که مغز تخمه آن جهت مصارف تنقلاتی و یا دیگر کاربرد ها استفاده می گردد. تولید مغز تخمه خربزه در انواع مختلف به صورت عمده انجام می شود، همین امر امکان عرضه آن را در بازار های مختلف داخلی و خارجی فراهم نموده است.

مغز تخمه خربزه

تولید مغز تخمه خربزه

مغز تخمه های خربزه توسط دستگاه های مغز کن تخمه، حاصل می شوند، این نوع خشکبار پر خاصیت و دارای کالری کمی می باشد، بهره مندی از خواص خربزه با خوردن مقادیر دلخواه از آن جایز است زیرا نداشتن چربی و کالری بالا، باعث شده است محدودیتی برای مصرف کننده نداشته باشند.

مغز تخمه خربزه طعم دار

مغز تخمه های طعم دار خربزه

یکی از روش هایی که مغز تخمه خربزه به انواع گوناگونی تبدیل شده است و مصرف کنندگان مختلفی می توانند مطابق با ذائقه و سلیقه از آن بهره مند شوند، مغز تخمه های طعم دار می باشد، مغز تخمه خربزه با طعم دهنده های مختلفی همچون نمک، سرکه، آبلیمو و ادویه های گیاهی مختلف، طعم دار می گردد. مغز تخمه های طعم دار خربزه به صورت فله و یا بسته بندی شده در مقادیری متفاوت عرضه می گردند.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.