با استفاده از زغال کبابی ارزان بدون جرم گیری دندان ها را سفید کنید

خبر خوب این است که شما مجبور نیستید به یک نوع زغال کبابی ارزان بچسبید. می توانید بریکت های ارزان قیمت را با زغال چوب سخت مخلوط کنید.

این به کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به فرآیند کباب کردن کمک می کند و در عین حال مقداری از آن طعم دودی را به شما می دهد.

مهم نیست چه سوختی را انتخاب می کنید حتما زغال کبابی اضافی خود را در مکانی خشک نگهداری کنید. گاراژ یا سوله شما این کار را انجام می دهد. اگر می‌خواهید در مورد رطوبت بیشتر محتاط باشید، روی یک ظرف درب دار سرمایه‌گذاری کنید تا زغال‌سنگ خود را ذخیره کنید.

درست مانند زغال‌های مختلف برای انتخاب، روش‌های زیادی برای روشن کردن کباب‌پز وجود دارد، از جمله بسیاری از استارت‌های زغالی.

مایع فندکی: این روشی است که اکثر مردم هنگام راه‌اندازی کباب‌پز زغالی به آن فکر می‌کنند. با ریختن زغال در شکم گریل شروع کنید و آنها را به شکل تپه در آورید.

سپس مایع فندک را به طور یکنواخت روی زغال ها بپاشید و اجازه دهید حدود 20 ثانیه در آنها جذب شود. سپس یک کبریت را در کاسه بیندازید و بگذارید بروند. وقتی زغال‌ها داغ شدند، می‌توانید آن‌ها را در قسمت پایه گریل جابجا کنید و دست به کار شوید.

استارتر دودکش: کباب پزهای پیکی به طعم سیال فندک حساس هستند بنابراین روش های بدون سیال برای راه اندازی گریل بسیار محبوب هستند از جمله استارت دودکش.

برای استفاده یک یا دو ورقه روزنامه را در پایین دودکش مچاله کنید و تا بالای آن را با زغال چوب پر کنید. کاغذ را در پایین روشن کنید و اجازه دهید تا زمانی که زغال‌ها سفید شوند حدود 20 دقیقه گرم شود. پس از آماده شدن آنها را در کتری گریل خود بریزید و شروع به پختن کنید.

گفته می‌شود که سنگ‌هایی که به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می‌گرفتند در چین در زمان سلسله هان (206 قبل از میلاد تا 220 پس از میلاد) تولید می‌شدند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.