با نشستن روی یونیت دندانپزشکی ایرانی در حین انجام کار هیچ دردی حس نمی کنید

دو نوع یونیت دندانپزشکی ایرانی در بازار وجود دارد که شامل هیدرولیک و الکترومکانیکی می باشد. دومی با سطح بالاتری از قابلیت اطمینان متمایز می شود اگرچه هزینه آنها نیز بالاتر است.

اما اگر به این فکر کنید که در صورت شکستن ناگهانی صندلی چقدر می توانید ضرر کنید، بلافاصله مشخص می شود که بهتر است یک سیستم قابل اعتمادتر انتخاب کنید.

برای مثال احتمال نشت روغن در صورت خرابی درایو هیدرولیک بسیار بیشتر از خرابی الکترومکانیکی است. همچنین توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب صندلی، ویژگی‌های آن مانند استحکام مواد روکش، تعداد تکیه‌گاه‌ها و روش‌های تنظیم را ارزیابی کنید.

اغلب برای صندلی های فردی به ما مراجعه می کنند. تا به امروز، بهترین صندلی برای قیمت / کیفیت جیوه – محصول را در فروشگاه باز کنید.

عنصر دندانپزشک: این بخش اصلی یونیت دندانپزشکی محسوب می شود، اما یونیت های دندانپزشکی انواع مختلفی دارند. رایج ترین مدل ها با دو نوع خوراک ابزار.

یونیت‌های دندان‌پزشکی با مقدار کمتری از ابزار، پزشک را کمتر تحت فشار قرار می‌دهند، اما در عین حال پزشک باید مطمئن شود که نوک آن همیشه در سوکت باقی می‌ماند. همچنین، کثیفی نامحسوس می تواند در سلول ها جمع شود.

بدیهی است که ابزارهای اضافی بیشتری که به همراه تجهیزات دندانپزشکی ارائه می شوند قیمت را بیشتر افزایش می دهند. اگرچه درک این نکته مهم است که آستین های اضافی زمان صرف شده برای کار را کاهش می دهد و در نتیجه تعداد مراجعین پذیرفته شده در هر شیفت و درآمد دندانپزشکی را افزایش می دهد.

جعبه پزشک را می توان به انواع ابزار زیر مجهز کرد:

  • جرمگیر هوا/الکتریکی، میکروموتور؛ (رفتن به دسته)
    نوک توربین؛ (رفتن به دسته)
    میکروموتور یا توربین اضافی؛ (رفتن به دسته)
    فوتوپلیمریزر؛ (رفتن به دسته)
    دستگاه انعقاد الکتریکی (رفتن به دسته)

چنین تجهیزات اضافی در صورتی نصب می شود که متخصصی که از آن استفاده می کند نیاز به آن داشته باشد. فرض کنید یک سیستم برای انواع مختلف رویه ها استفاده می شود. سپس ابزارهای کمکی تأثیر مثبت بر اثربخشی و همچنین زمان کار را ممکن می سازند.

برای فعالیت های معمول یک دندانپزشک درمانگر مجموعه ای از تنها 3 آستین مورد نیاز است: برای یک توربین، یک میکروموتور و یک تفنگ آب-هوا.

  • مجموعه ای از ذرات جامد؛
    جداکننده آمالگام;
    سیستم گرمایش آب و هوا؛
    یک سیستم بهداشتی که به شما امکان می دهد شیلنگ های مکش را تمیز کنید.
    سیستم ضد عفونی آب و سیستم تامین آب نمک.

یونیت های دندانپزشکی گران قیمت علاوه بر یونیت دستیار دارای پنل کنترل و ابزارهایی مانند تفنگ آب-هوا، لامپ لایت کیور و غیره هستند.