با پوشیدن کاپشن هلی هانسن دوران کودکی خود را ببینید

گزارش شده است که کاپشن هلی هانسن عرق را تحریک و جذب می کنند و شما را گرم نگه می دارند و به تدریج شما را خنک می کنند.

پنبه، پلی استر یا مخلوطی از این دو از بهترین محصولات برای کاپشن فراماسون هستند. پنبه نرم و کشسان است، در حالی که پلی استر سخت است و رطوبت را از بین می برد.

فلیس در واقع یک پارچه عایق است که می تواند از پنبه طبیعی یا پارچه های مصنوعی ساخته شود. در صورت نیاز یک کاپشن فراماسون بخرید.

کاپشن و گرمکن از اقلام محبوب پوشاک هم برای لباس های ورزشی و هم برای لباس های روزمره هستند. کاپشن فراماسون یک کاپشن با ویژگی های اضافی است.

هر دو لباس به دلیل محدودیت کم فقط در عملکرد بدن، گرما و آرامش و جذب عرق مشترک هستند. اکثر کاپشن ها و سوئیشرت ها از اجزای یکسان ساخته شده اند و طراحی یکسانی دارند.

کاپشن

یک سویشرت معمولاً یک پیراهن کش دار است، در حالی که کاپشن فراماسون می تواند یک پیراهن کش دار باشد یا با زیپ یا دکمه باز و بسته شود.

کاپشن های فراماسون وقتی پوشیده می شوند، حس راحتی، گرما، سبکی و نرمی را ایجاد می کنند. هنگام پیاده روی بسیار مفید هستند. در نتیجه، آنها محبوب می شوند زیرا لباس های دیگر خیلی سفت و ناراحت کننده هستند و حرکت را دشوار می کنند.

هودی پیراهن کش یکی از محبوب ترین مدل های هودی است. این هودی ها زیپ ندارند و زیبا و محکم و راحت هستند. آنها می توانند کمی ضخیم تر از انواع دیگر هودی ها باشند، که آنها را برای ماه های پاییز و زمستان ایده آل می کند.

هودی های باریک یا عضلانی توهم اندامی لاغرتر را ایجاد می کنند که اگر از قبل اندامی لاغر و متناسب داشته باشید این توهم تقویت می شود.
کاپشن زیپ دار دومین نوع رایج کاپشن است. اینها برخلاف پیراهن کش، دارای زیپ هستند. زیپ‌ها مفید هستند زیرا می‌توان آن‌ها را تنظیم کرد تا هوای بیشتری در روزهای گرم وارد شود یا در روزهای سرد هوای سرد را حفظ کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.