با کارتن پلاست قزوین دیگر نیاز به فرش ندارید

جعبه های آرشیوی از این مواد ساخته می شوند، به عنوان مثال جعبه های آرشیوی سفید شده با درب T24B. یک آرم یا تصویر دیگر را می توان علاوه بر ظروف از این مارک کارتن پلاست قزوین اعمال کرد، زیرا سطح سفید به شما امکان می دهد یک “تصویر تمام رنگی یا تک رنگ” با کیفیت بالا ایجاد کنید.

جعبه های اکتابین نیز از کارتن پلاست قزوین بسته بندی ساخته می شوند. برای آنها، نام تجاری مواد T23B را انتخاب کنید. رنگ جعبه می تواند قهوه ای یا سفید باشد.

البته آرم ها، نام های تجاری و سایر اطلاعات را می توان روی سطح اعمال کرد. این یک گزینه عالی برای بسته بندی هدیه یا محصول است.

جعبه های کفش از همان مارک کارتن پلاست قزوین T23B ساخته شده اند. آنها می توانند قهوه ای یا دارای سطح پوشش داده شده باشند – این به تصمیم طراحی بستگی دارد. انتخاب سایز بسته با در نظر گرفتن سایز خود کفش آسان است.

کارتن

برای فروش و نگهداری اقلام بلند جعبه لوله کارتن پلاست قزوین مناسب است. لامپ ها، سیخ ها، نقشه ها، ظروف طراحی، تلسکوپ و سایر لوازم اپتیکی در این بسته بندی می شوند. همچنین این بسته برای نگهداری منظم تعداد زیادی اقلام کوچک مناسب است.

علاوه بر این بسته بندی پستی جهانی برای پوشه ها از کارتن پلاست قزوین ساخته شده است. به طور قابل اعتمادی از اسناد در برابر آسیب خارجی در هنگام حمل و نقل محافظت می کند.

این یک ماده ضد بخار است که برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود. این اجازه می دهد تا رطوبت آزادانه تبخیر شود، بنابراین حتی در هنگام ایجاد پوشش کف استفاده می شود. علاوه بر این، کارتن پلاست قزوین ساختمانی ماده اولیه مورد نیاز برای تولید دیوار خشک است.

مقواهای ارزان قیمت به طور ویژه آغشته می شوند تا خواص عایق الکتریکی را به دست آورند. چنین ماده ای در برابر دماهای بالا، محیط روغن مقاوم است، بنابراین برای ساخت ترانسفورماتور استفاده می شود. اما گاهی از کارتن پلاست قزوین عایق نیز برای ایجاد قاب مبلمان روکش دار استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.