با کالباس مارتادلا سولیکو ناخن مصنوعی های زیبای خوراکی بسازید

اول از همه انواع کالباس مارتادلا سولیکو که شما در آمریکا دارید از نظر طعم و مزه با کالباس های اصلی که در ایتالیا درست می کنند، فاصله زیادی دارد. اما بسیاری از انواع سوسیس وجود دارد که تحت نام “سالامی” پیچیده شده اند.

به طور کلی سالامی نوعی سوسیس پخته شده از گوشت تخمیر شده است. این یک نوع سوسیس گوشت خوک است اما می توانید سالامی گوشت گاو را نیز درست کنید.

نسخه آمریکایی سوسیس ایتالیایی و کالباس شامل مقدار زیادی رازیانه به عنوان چاشنی است. با این حال، در ایتالیا یکسان نیست زیرا آنها از محصولات و مواد مختلف در سوسیس های مختلف استفاده می کنند.

با این حال در آمریکا دو نوع اصلی وجود دارد: گرم و ملایم. مقداری فلفل قرمز برای گرم شدن سالامی و چند نوع شیرین ریحان به آن اضافه می کنند تا سالامی ملایم و شیرین شود.

بله اگرچه ممکن است بسیاری از افراد را به بیرون بیاندازد، اما مناطق زیادی وجود دارد که از خون در کنار سوسیس استفاده می کنند، که خوشبختانه معمولاً در نام سوسیس یافت می شود.

کالباس

هنگام تهیه سوسیس از خون پرندگان، بز، گاو، گوسفند و خوک استفاده می کنند. خون را یا خشک می‌کنند یا با فیلر می‌پزند تا با غذای اصلی جامد شوند.

مورسیلا یکی از این سوسیس‌های خونی است و یک غذای فراگیر در اسپانیا است. بسته به مقدار خون، مواد دیگر و شکل، انواع زیادی دارد.

به عنوان مثال، Morcilla de Burgos حاوی مقدار زیادی خون گوشت خوک در کنار برنج و پیاز است. باز هم در منطقه اکسترمادورا، غذای Morcilla را با پوره سیب زمینی سرو می کنند.

انواعی مانند دانه کاج، انواع بادام، انواع اسپند و شیرین کننده ها در غذاهای مناطق دیگر برای این نوع سوسیس وجود دارد.

لیورورست: همانطور که از نام آن پیداست، Liverwurst انواع سوسیس هایی است که از جگر گاو یا خوک تهیه می شود، به همین دلیل است که برخی آن را سوسیس جگر می نامند. جگرها را در یک سوسیس آسیاب کرده و بر اساس آن پخته می شوند.

نیازی به سیگار کشیدن ندارد این نوع خاص از سوسیس در کشورهای اروپای شرقی و اسکاندیناوی رایج است. لیورورست معمولاً با مرزنجوش، انواع دانه های خردل و جوز هندی چاشنی می شود و سپس بر اساس آن پخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.