بر خورد درب توری آلومینیومی به سر کودک خردسالی سبب مرگ وی شد

قیمت درب توری آلومینیومی از برند PURE Senior که از نظر حرارتی کارآمد هستند به نسبت انواع دیگر آنها بسیار بالا است، به یک انتخاب محبوب با پیمانکار اصلی Bowmer & Kirkland (B&K) تبدیل شده‌اند.

پس از آزمایش موفقیت آمیز توسط B&K در سال 2016، راه حل خلاقانه پنجره Senior اکنون در بیش از 30 پروژه به عنوان بخشی از تحویل قراردادهای چارچوب آژانس تامین مالی آموزش (EFA) از جمله پردیس آموزشی Brixton Hill در شرکت مشخص شده است.

لمبث پردیس پنج طبقه جدید در بریکستون هیل در لمبث که شامل سه کالج جداگانه است، به دلیل نزدیک بودن به کلیسای درجه دوم کورپوس کریستی همسایه، مشمول الزامات برنامه ریزی دقیقی بود.

طراحی شده توسط Jestico در حالی که برای تکمیل زیبایی شناسی معماری محلی و پاسخگویی به نیازهای عملکرد یک مرکز آموزشی مدرن، پردیس جدید ساخته شده دارای استفاده گسترده از پنجره های آلومینیومی PURe Senior است که توسط MB Glass Ltd نصب شده است.

سیستم PURe که در سال 2016 حق ثبت اختراع انگلستان را دریافت کرد، اولین سیستمی در بازار انگلستان است که از یک مانع حرارتی پیشرفته ساخته شده از فوم پلی اورتان منبسط شده (PUR) بهره می برد.

درب

این پتانسیل را دارد که تا 35 درصد در مقادیر U بهبود یابد. به طور سنتی در محصولات روکش و عایق استفاده می شود. استفاده نوآورانه از PUR به عنوان یک مانع حرارتی در پنجره ها و درها به طیف PURe پتانسیل ارائه عملکرد حرارتی استثنایی را می دهد.

با پنجره آلومینیومی که به U-value تا 0.71W/m2 K می رسد. هنگامی که به عنوان یک پنجره استاندارد تجاری CEN محاسبه می شود.

طیف کامل PURe اکنون شامل طیف انعطاف‌پذیری از راه‌حل‌های فنستراسیون می‌شود، با درب تجاری جدید PURe که به درهای پاسیو PURE FOLD و PURe SLIDE محبوب Senior ملحق می‌شود.

که همچنین شامل گزینه PURe SLIDE سه مسیره و آلومینیوم PURe است. پنجره، در دسترس به عنوان یک قاب، شیب  چرخش و یا کاملا برگشت پذیر سبک overswing می شوند.