تخمه آفتابگردان چینی 02 01 125

تخمه آفتابگردان چینی یکی از بهترین تخمه های خوش خوراک و خوشمزه می باشد که در بین بسیاری از افراد و مصرف کنندگان دارای مصارف و کاربردهای بسیار زیادی بوده و از ارزش غذایی و فواید درمانی بسیار بالایی برخوردار می باشد، با توجه به اینکه تخمه آفتابگردان از لحاظ کیفی دارای انواع مختلف می باشد، سبب گردیده تا با نام های متفاوتی در بازار خرید و فروش گردد که از نمونه های این محصول می توان به تخمه آفتابگردان چینی 02، 01، 125 و نمونه های دیگری اشاره نمود که در ادامه این مقاله به مهمترین نمونه های این ماده غذایی اشاره خواهیم کرد.

تخمه آفتابگردان چینی 02 01 125

تخمه آفتابگردان چینی 02

تخمه از لحاظ طبقه بندی و قرارگیری در کنار مواد غذایی جزو تنقلات و دانه های روغنی می باشد که دارای ارزش غذایی و خواص و فواید درمانی بسیار زیادی بوده و بسیاری از افراد با شناختی که از خواص این ماده غذایی دارند، آنها را در برنامه روزانه خود برای مصارف مختلف قرار می‌ دهند.

تخمه چینی یکی از نمونه تخمه های وارداتی در کشور می باشد که با توجه به نوع تخمه و شرایط تولید آن به انواع مختلفی تقسیم می گردد که در ادامه این مقاله به مهمترین نمونه های این محصول اشاره خواهیم کرد.

تخمه آفتابگردان چینی 02 به نوعی تخم گفته می شود که از لحاظ طبقه بندی کیفی در درجه دوم قرار می گیرد، با این تفاوت که مانند سایر نمونه های دیگر دارای کیفیت و ویژگی های بسیار خوبی بوده و برای مصارف غذایی مختلف متناسب با شرایط و نیاز مصرف کنندگان قابل استفاده می باشد.

تخمه آفتابگردان چینی 02 از لحاظ اندازه نسبت به نمونه های 01 آن دارای اندازه کوچکتری می باشد اما از لحاظ ارزش غذایی خواص درمانی و سایر ویژگی هایی که نمونه های درجه یک این محصول دارد، دارای ویژگی های یکسان و مشترک بوده و برای مصارف غذایی مختلف قابل استفاده خواهد بود.

تخمه آفتابگردان چینی 02 از ترکیبات بسیار مفیدی برخوردار می باشد به نحوی که از مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده این ماده غذایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کلسیم
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • آنتی اکسیدان
  • فیبر
  • چربی
  • منگنز
  • منیزیم

و بسیاری ترکیبات دیگر از مهمترین موادی می باشد که در تخمه چینی وجود دارد.

این نمونه تخمه به لحاظ دارا بودن ترکیبات نامبرده، دارای خواص و فواید بسیار زیادی می باشد که از مهمترین خواص این محصول نیز می‌ توان موارد زیر را اشاره کرد.

  • تخمه آفتابگردان چینی به دلیل دارا بودن کلسیم و ویتامین D مصرف آن برای تراکم استخوان ها و مفاصل بسیار مفید می‌باشد و می‌ تواند از پوکی استخوان و بیماری های مرتبط با آن پیشگیری کند.
  • استفاده از تخمه آفتابگردان چینی برای سلامت پوست و مو بسیار مفید می باشد به نحوی که این ماده غذایی می تواند به جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو و بسیاری موارد مختلف دیگر کمک کرده و به عنوان یک ماده غذایی مفید قابل استفاده باشد.
  • تخمه آفتابگردان می تواند به افزایش وزن کمک کند چرا که این ماده غذایی دارای پروتئین و چربی اشباع نشده می باشد که از این طریق برای افزایش وزن بسیار مناسب خواهد بود.

تخمه آفتابگردان چینی 01

تخمه آفتابگردان چینی 01 همانطور که گفته شد تخمه آفتابگردان از لحاظ طبقه بندی کیفی دارای انواع مختلفی می باشد که این عامل سبب گردیده تا این محصول با نام های تجاری مختلفی در بازار خرید و فروش گردد.

یکی از نمونه های باکیفیت و درجه یک از آن، تخمه آفتابگردان 01 می باشد که جزو نمونه های بسیار عالی و درجه یک در بازار داخلی کشور معرفی می‌ شود و دارای ویژگی های بسیار خوبی خواهد بود که به واسطه آنها توانسته در بین بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان از جایگاه فروش ویژه ای برخوردار باشد.

تخمه آفتابگردان 01، نسبت به سایر مدل های دیگر دارای اندازه درشت می باشد به همین علت این محصول برای مصرف روزانه و به ویژه برای مهمانی های دوستانه قابل استفاده می باشد و از کیفیت بسیار خوبی در طعم و اندازه برخوردار است.

از آنجایی که تخمه آفتابگردان دارای میزان مصارف بسیار بالایی می باشد سبب شده تا واحدهایی که در زمینه تولید و فروش این ماده غذایی فعالیت می‌ کنند آن را با طعم های مختلفی نیز تولید کرده و به فروش برسانند، از انواع طعم تخمه آفتابگردان می توان به تخمه آفتابگردان لیمویی، کچاپ، نمکی، فلفلی، سرکه ای و طعم های دیگر اشاره نمود که با دارا بودن طعم های مختلف و متنوعی که دارد از ارزش غذایی و خواص درمانی زیادی نیز برخوردار می باشد.

تخمه آفتابگردان چینی 01 جزو نمونه های وارداتی بسیار خوب محسوب می‌ شود که با دارا بودن اندازه درشت، جزو نمونه های بازارپسند به شمار می‌ رود و بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان این محصول، با توجه به طعم و کیفیت بی نظیری که دارد آن را سفارش می دهند و برای مصارف مختلف استفاده می کنند.

تخمه آفتابگردان چینی 125

تخمه برای سلامتی بدن دارای فواید بسیار زیادی می باشد که در بخش قبلی مقاله به برخی از مهمترین فواید استفاده از آن اشاره نموده ایم، اما بد نیست بدانید که مصرف این ماده غذایی می تواند از خواص ضد سرطانی بسیار خوبی نیز برخوردار باشد، چرا که ترکیباتی که در این ماده غذایی وجود دارد شامل آنتی اکسیدان بالایی بوده که به آن خواص ضدسرطانی بسیار خوبی بخشیده است و سبب گردیده تا مصرف آن بتواند به مقابله با رادیکال های آزاد موجود در بدن و پیشگیری از سرطان کمک کند.

در بخش های قبلی اشاره شد که تخمه آفتابگردان از لحاظ کیفیت نیز دارای انواع مختلفی می باشد که یکی از نمونه‌ های این محصول تخمه آفتابگردان 125 می باشد، شاید برای بسیاری از شما سوال پیش آید که اصلاً تخمه آفتابگردان 125 چیست و به چه معنایی می باشد؟

بسیاری از واحدهای تولید کننده تخمه آفتابگردان برای آنکه بتوانند ارزش غذایی این محصول را برای مصرف کنندگان مشخص کنند، اقدام به نامگذاری های مختلف نموده اند، یکی از نامگذاری های رایج این محصول تخمه آفتابگردان چینی 125 می باشد، این نمونه نامگذاری به این معنا می باشد که افراد می توانند روزانه تعداد 125 عدد از تخمه آفتابگردان را مصرف کرده و با توجه به این درصد از خواص بی نظیر این ماده غذایی بهره مند گردند.

طبق تحقیقات انجام گرفته مشخص شده است که تعداد 125 عدد تخمه آفتابگردان در طول روز می تواند به تامین بخشی از ویتامین های مورد نیاز برای بدن کمک کرده و این شیوه نامگذاری برای بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان محبوب واقع شده است، چرا که علاوه بر مصرف تعداد مشخصی از این محصول به راحتی می توانند میزان کالری دریافتی از آن را محاسبه کرده و بر حسب آن بتوانند این محصول را استفاده نمایند.

تخمه آفتابگردان چینی 40 60

تخمه آفتابگردان چینی 40 60 در بخش قبل اشاره شد که تخمه آفتابگردان با توجه به میزان مصرف آن نیز نام گذاری می شود و با شماره های مختلفی به فروش می رسد یکی دیگر از نامگذاری های تخمه آفتابگردان چینی با نام های 40 و 60 در بازار به فروش می‌ رسد و این ماده غذایی تحت عنوان تخمه آفتابگردان 60 تخمه آفتابگردان 40 و نام‌های دیگری به فروش می رسد که این نام گذاری ها نیز برای مصرف کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

تخمه آفتابگردان چینی 40 شامل 40 دانه تخمه نامبرده می‌ باشد که مصرف آن می‌ تواند به سلامت بخش های مختلفی از بدن کمک کرده و به عنوان نوعی تخمه یا ماده غذایی درمانی قابل استفاده باشد.

با توجه به اینکه هر دانه تخمه به طور مجزا دارای میزان کالری مشخص می باشد اگر مقدار مشخص آن برای بسیاری از مصرف کنندگان این ماده غذایی تعیین شود، به راحتی می توانند با مشخص کردن میزان کالری دریافتی به راحتی آن را استفاده نمایند، چرا که تعداد 40 دانه تخمه آفتابگردان دارای میزان کالری متفاوتی باهم خواهد بود، به همین علت این موضوع برای افرادی که دارای رژیم غذایی می باشند، بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود و به راحتی می توانند با مصرف 40 دانه یا 60 دانه از تخمه آفتابگردان به میزان کالری دریافتی از آن توجه کرده و از این طریق می توانند به رژیم برنامه غذایی مناسب و تعریف شده برای خود داشته باشند.

تخمه آفتابگردان چینی 50 60 عددی

استفاده از تخمه آفتابگردان دارای کاربردهای زیادی می باشد به نحوی که بسیاری از افراد از این ماده غذایی در مهمانی های مختلف، تماشای فیلم و سریال، تماشای فوتبال، در هنگام مسافرت و یا بسیاری موارد مختلف استفاده می کنند و این عامل سبب شده تا این ماده غذایی جزو نمونه های بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد که برای بسیاری از خریداران از محبوبیت فروش خوبی برخوردار باشد.

تخمه آفتابگردان در ترکیبات خود دارای ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که مصرف آن می‌ تواند به کنترل وزن، افزایش انرژی مورد نیاز بدن و بسیاری موارد مختلف دیگر کمک کند، به همین علت این محصول اگر به اندازه و در تعداد مناسب مصرف شود قطعاً از اثربخشی بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.

مصرف به اندازه تخمه آفتابگردان می‌ تواند به کاهش کلسترول، کاهش فشارخون، سلامت قلب و عروق، بهبود عملکرد مغز و اعصاب، تقویت سیستم دفاعی بدن، پیشگیری از سرطان و موارد دیگر کمک نماید، از اینرو مصرف تخمه برای بسیاری از افراد به بسیار مناسب می باشد به شرط اینکه بتوانند استفاده درستی از میزان کالری دریافتی از این ماده غذایی داشته باشند.

در بین سایر نمونه های مختلف این محصول، تخمه آفتابگردان چینی 50 و تخمه آفتابگردان 60 عددی نیز جزو نمونه هایی می باشد که این محصول نیز مانند سایر نمونه های دیگری که در بخش های قبلی به آنها اشاره کردیم، دارای میزان کالری دریافتی متفاوتی خواهد بود و این موضوع سبب می شود تا علاقه مندان به استفاده و مصرف تخمه آفتابگردان بتوانند با توجه به این موضوع آنها را با توجه به شرایط و نیاز بدنی خود استفاده کنند.

اگر افراد بتوانند کنترل بسیار خوبی بر روی مصرف اندازه این محصول داشته باشند، می توانند به راحتی میزان انرژی دریافتی و مواد مغذی مورد نیاز برای بدن خود را کنترل کرده و از این طریق به یک برنامه غذایی بسیار عالی و مدون دست پیدا کرده و از این محصول در جهت درمان امراض و بیماری های مختلف استفاده نمایند.

تخمه آفتابگردان چینی 4 نفره

تخمه آفتابگردان چینی 4 نفره تخمه آفتابگردان معمولاً به صورت فله ای در بازار خرید و فروش می‌ شود اما بسیاری از شرکت های تولید کننده این ماده غذایی اقدام به فروش و بسته بندی نمونه های مختلفی از این محصول می کنند و آنها را در بسته بندی های متفاوت و با حجم های گوناگونی به فروش می‌ رسانند.

تنوع ایجاد شده در بسته بندی تخمه آفتابگردان چینی سبب می‌ شود تا افراد بتوانند با توجه به نیازی که دارند این محصول را در حجم و بسته بندی های مختلفی خریداری کنند که از بسته بندی هایی که از این نمونه تخمه در بازار رایج و پرفروش می باشد، تخمه آفتابگردان 4 نفره است و از بسته بندی متفاوتی برخوردار است، به نحوی که تعداد و حجم تخمه در بسته بندی این محصول وجود دارد برای 4 نفر مناسب می باشد و افراد می توانند متناسب با شرایط خود آن را خریداری نمایند.

تخمه آفتابگردان چینی 4 نفره دارای طعم های مختلفی می باشد و معمولاً این ماده غذایی با طعم هایی مانند سرکه ای، کچاپ، تند و طعم های مختلف دیگر تولید می شود و با کیفیت و قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

قیمت تخمه آفتابگردان چینی 4 نفره به کیفیت تخمه، نوع آن،‌ حجم سفارش، نحوه خرید و فروش و بسیاری موارد مختلف دیگر بستگی دارد و افرادی که این محصول را به صورت عمده خریداری کنند می توانند این ماده غذایی را با کمترین نرخ و قیمت سفارش داده و خریداری نمایند.

آن دسته از افرادی که قصد خرید و سفارش بهترین نوع تخمه آفتابگردان چینی با کیفیت بسیار خوب و قابل قبول را دارند می‌ توانند از طریق این سایت اینترنتی و تماس با پشتیبانی سایت این محصول را ثبت سفارش کرده و با کیفیت و قیمتی بسیار عالی و مناسب خریداری نمایند.

کیفیت تخمه آفتابگردان نامبرده به شرایط تولید، حجم سفارش، نحوه فرآوری و بسته بندی و موارد دیگر بستگی دارد و هر چه شرکت های تولید کننده این محصول بتوانند آن را در سطح کیفی بالاتر تولید کرده و به فروش برسانند، قطعاً از موفقیت بیشتری در امر فروش و عرضه این ماده غذایی برخوردار خواهند بود و می توانند مشتریان زیادی از سراسر کشور را جذب نمایند.