تهیه مغز تخمه بو داده سنجابک

مغز تخمه جهت مصرف آسان تر آن به هر شیوه ای تهیه و تولید می شود، مغز تخمه هایی که بو داده هستند، در بسته بندی هایی عرضه می شوند. سنجابک چه محصولاتی را تولید می نماید؟
مغز دانه های گیاهی گروهی از مواد غذایی سالم و مناسب می باشد می توانند به صورت های مختلف استفاده شوند، برخی از آن ها به صورت خام و یا کمی حرارت و تفت دادن قابل خوردن است در حالی که برخی دیگر از مغز دانه ها باید برای زمانی خاص پخته شوند، تا مناسب برای مصرف گردند، به عبارتی نوع مصرف آن ها متناسب با ظرفیت معده و هضم آن انجام می شود.

تخمه بو داده

مغز تخمه و انواع آن ها

تهیه و تولید مغز تخمه انواع و اقسام مختلفی دارد، تخمه ها دارای پوست هایی شکننده هستند که به شیوه هایی خاص قابل استفاده می باشند، تولید مغز تخمه باعث شده است مصرف و استفاده از آن، راحت تر صورت گیرد، خصوصا این که نوع پوست تخمه باعث شده است تنها برای مکان و زمانی خاص مناسب باشد، اما وجود مغز تخمه آن را برای هر زمانی امکان پذیر می کند.
سنجابک تولید کننده بسته بندی های مغز تخمه می باشد، هر نوعی از تخمه را به صورت پوست کنده، در بسته هایی که مقادیری متفاوت دارند، عرضه می نماید. برخی از بسته ها حاوی مغز تخمه های خام و برخی بو داده می باشند، تفاوت در سیلقه و ذائقه باعث می شود تولید کننده انواع مختلفی از محصولات را تولید نماید.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران