توزیع عمده تخمه آفتابگردان لیمویی

یکی از تنقلانی که افراد زیادی طرفدار آن هستند، تخمه است. با توجه به اینکه افراد دارای سلیقه و ذائقه متفاوتی هستند، این مرکز تخمه آفتابگردان لیمویی را به صورت عمده و با قیمتی مناسب ارائه می دهد. این محصول در طعم های متفاوت و در بسته بندی هایی جذاب در بازار عرضه می شود.

برای رعایت کامل اصول بهداشتی بسته بندی محصول در این مرکز با تجهیزات مدرن و کاملا مکانیزه انجام می شود.

توزیع عمده تخمه آفتابگردان لیمویی

شرایط نگهداری تخمه آفتابگردان

شرایط نگهداری تخمه آفتابگردان

بیشتر بخوانید: تخمه کدو سبز

یکی از مهم ترین موضوعات در مورد انواع تخمه آفتابگردان نگهداری آن است که باید مطابق شرایط خاصی انجام گیرد. رعایت این نکته به افزایش کیفیت محصول کمک شایانی می کند.

برای نگهداری تخمه آفتابگردان در اتاق باید آن را در محیط خشک و خنک قرار دهید.  برای نگهداری در یخچال نیز می توانید آن را بسته بندی کرده و در یخچال قرار دهید. این محصول را می توانید به صورت پوست گرفته، چرخ کرده، خرد شده یا به صورت کره در فریزر به مدت ۱ سال  نگهداری کنید.

شاید در گذشته افراد فقط شامل تخمه آفتابگردان معمولی بودند، اما امروزه دانه های آفتابگردان به صورت ساده، بوداده،به صورت تخمه طعم دار با طمعم هایی مانند لیمو یا گلپر، کامل، خرد شده، چرخ شده  تولید و وارد بازار می‌شود. این دانه  روغنی سرشار از خواص است بدین ترتیب  استفاده از این محصول در غذا باعث افزایش ارزش غذایی و چربی غذاها شده، در نتیجه انرژی دریافتی از آن‌ها را  نیز افزایش می‌دهد.

دانه آفتابگردان را می توان  در سالاد ها، سس ‌ها، سبزیجات، کیک ها و  استفاده کرد.

مصرف این محصول خواص و فواید زیر را برای انسان به ارمغان می آورد:

۱- بی خوابی می تواند تاثیرات مخرب زیادی برای بدن ایجاد کند، این آثار سوء در بانوان بیشتر خود را نشان می دهد مصرف تخمه به رفع بی خوابی کمک می کند.

۲- مصرف این محصول در کاهش مشکلات گوارشی مانند زخم معده مفید است.

۳- مصرف مداوم تخمه به  دلیل دارا بودن ویتامین ها به بهبود قدرت بینایی افراد کمک می کند.

ثبت سفارش تخمه آفتابگردان لیمویی

ثبت سفارش تخمه آفتابگردان لیمویی

بیشتر بخوانید: تخمه آفتابگردان شمشیری

راحت ترین راه برای ثبت سفارش تخمه  لیمویی مراجعه به وب سایت فروش این محصول است، همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تخمه آفتابگردان به وبسایت رسمی و معتبر ما که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و عنوان فروشگاه آنلاین را با جلب رضایت و اعتماد مشتریان کسب کرده است، مراجعه کنید و پس از مقایسه کیفیت و قیمت محصولات با توجه به توان مالی خود  خریدی ارزان، مقرون به صرفه، با کیفیت، امن و  تجربه کنید. برای رسیدن به این نتیجه شما تنها به یک تلفن همراه یا هر وسیله ارتباطی که بتوان با آن به اینترنت متصل شد نیاز دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.