تولید انواع مغز تخمه خام خوی

خوی تولید کننده انواع مختلف مغز تخمه به صورت خام می باشد. تولید مغز تخمه در خوی و عرضه آن در بازار چه مراحلی را طی می کند تا به دست مشتریان برسد؟
همه ما تخمه ها و در نهایت مغز تخمه ها را می شناسیم، خوی شهرستانی در استان آذربایجان غربی می باشد که تولید کننده برتر در زمینه انواع مختلف تخمه می باشد. خوی بیشترین میزان تولید انواع تخمه آفتابگردان و کدو را نسبت به سایر مراکز تولید کننده دارد. به همین دلیل است که بهترین نوع مغز تخمه ها از این مناطق در بازار عرضه می گردد. دسترسی به بهترین تخمه، اولین گامی است که خوی برای تولید مغز تخمه با کیفیت بر می دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
مغز تخمه درجه یک

تولید مغز تخمه های مختلف

تخمه بعد از برداشت، غربالگری می شود و برای کاربرد های مختلف آن دسته بندی می گردد، تولید کننده نمونه هایی خاص از تخمه را برای تولید مغز تخمه جدا نموده و سپس با استفاده از دستگاه های مغز کن تخمه، مغز تخمه تولید می گردد. میزان تولید مغز تخمه بستگی به نوع آن خواهد داشت زیرا هر نوعی از مغر تخمه کاربرد و مصارفی خاص دارد.

مغز تخمه خوی

انواع مغز تخمه خام

بعد از تولید مغز تخمه که نوع خام آن حاصل می شود، مغز تخمه ها با توجه به درجه کیفی که دارند، دسته بندی و یا در نهایت قیمت گذاری می شوند. هر نوعی از مغز تخمه می تواند در اشکال مختلف خام، بو داده و یا طعم دار در مقادیر عمده تولید و در بازار عرضه گردد. مغز تخمه های بو داده و طعم دار با پختن و استفاده از طعم دهنده های مختلف تولید می گردند.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.