تولید مغز تخمه بسته بندی شده مخلوط

تولید انواع مغز تخمه ها به صورت عمده باعث شده است، محصولاتی همچون مغز تخمه های مخلوط شده، حاصل گردد. بسته بندی های مغز تخمه به چه صورتی انجام می شود؟
مغز تخمه یکی از بهترین دانه های طبیعی و گیاهی به شمار می رود، این محصول، ارزش غذایی قابل توجهی دارد، هر چند ترکیبات مغز تخمه های آفتابگردان، کدو، هندوانه و سایر تخمه ها، متفاوت می باشد اما هر کدام دارای نوعی ویژگی ها و خواص منحصر به فرد می باشند که مصرف آن ها برای افراد، به عنوان نوعی تغذیه، حائز اهمیت می باشد.

مغز تخمه مخلوط

تولید انبوه مغز تخمه

وجود دستگاه های پیشرفته صنعتی تولید مغز تخمه باعث شده است این محصولات به صورت عمده، در مقادیری دلخواه قابل تهیه باشند. تخمه ها به علت داشتن پوست شکننده، مغز شده و در این حالت مصرف آسان تری خواهند داشت. مغز تخمه ها گونه های مختلفی دارند که به شکل های متفاوت در بازار عرضه می گردد. علاوه بر جدا کردن پوست تخمه و تولید مغز تخمه خام، این محصول قابل تهیه به صورت بو داده و طعم دار نیز می باشد.

مغز تخمه خام

بسته بندی کردن مغز تخمه ها

مغز تخمه ها کاربرد ها و مصارفی مختلفی دارند، در این راستا، تنوعی گسترده برای آن ها ایجاد می گردد. مغز تخمه های بسته بندی شده، یکی از اشکال عرضه این محصول در بازار می باشند. تولید کنندگان مغز تخمه جهت ایجاد تنوعی بیشتر مغز تخمه های مخلوط شده را تولید نموده و برای آن بسته بندی های متنوع، شیک و طراحی شده ای را منظور کرده است. مغز تخمه های مخلوط بسته بندی شده برای مصارف آجیلی مورد توجه می باشند.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران