جاشمعی طلایی از کلیسای نوتردام به سرقت رفت

چند قرن پیش جاشمعی طلایی وسایل رایج در هر خانه ای بودند. در عصر لامپ های برق، معنای کاملاً متفاوتی داشتند.

جاشمعی طلایی نشانه ای از طعم، پیچیدگی و زیبایی شناسی بالا است. و در مورد فضای جادویی که نور خاموش شمع را می دهد، نمی توانید اشاره کنید.

لوستر نیز یک شمعدان است، اما فقط با طراحی مشخص. چندین شاخه دارد که به دلیل آنها می توان همزمان چندین شمع را در یک پایه قرار داد.

آنچه در مورد ظاهر جاشمعی طلایی می دانیم: تاریخچه ظهور به اعماق قرن ها برمی گردد، زمانی که اجداد ما در غارهای اطراف آتش جمع می شدند.

اولین شمع ها در عصر حجر ظاهر شدند. سپس از فرورفتگی در غارها و سنگ ها به عنوان پایه شمع استفاده می کردند و شمع ها را از چربی حیوانی می ساختند.

جاشمعی

همانطور که می بینید، خیلی چیزها از آن زمان تغییر کرده است. از قرنی به قرن دیگر، شکل با سرعت رعد و برق تکامل یافته است.

آنها شروع به ساختن از سنگ، قطعات فلز، چوب و وسایل دیگر کردند. اما به زودی مهمترین سوال مطرح شد در مورد ظاهر.

اولین جاشمعی طلایی زیبا جایی که او به دنیا آمد: یک افسانه جالب وجود دارد که با ظاهر اولین شمعدان مرتبط است که ظاهر آن شبیه الگوهای تزئینی مدرن است.

ساکنان مصر به خدای خورشید Ra اعتقاد داشتند که در سخت ترین زمان ها آمد تا به مردم کمک کند تا زنده بمانند. او ابتدا از گل نیلوفر آبی که در آن شعله ای می سوخت ظاهر شد.

مصریان به افتخار او شروع به ساختن جاشمعی طلایی به شکل این گل کردند. آنها را از نی، خشت و چوب می ساختند و روی آن را با برگ تزئین می کردند. چنین جاشمعی طلایی نه تنها به عنوان چراغ، بلکه به عنوان آیتم های مهم برای مراسم استفاده می شد.