جعبه کادو گران با هدیه های ارزان

این جعبه کادو گران است، اما ما فکر می کنیم کیفیت گوشت Olympia Provisions و سطح ساخت و ساز هزینه را تضمین می کند. یکی از آزمایش‌کنندگان گفت: «من اهل چاشنی‌سازی نیستم، اما اینها خوشمزه هستند.

آنچه در داخل جوراب بافتنی است: لوکانیکو، چوریزو ریوجا، نولا، و سالامی به سبک ساوسیسون. پاته فصلی؛ چرخ پنیر فصلی؛ عسل یاکوبسن؛ چغندر ترشی Olympia Provisions; کراکر؛ فندق بو داده خشک اورگان؛ زیتون مخلوط؛ خردل دانه ای

آلرژن های بالقوه: لبنیات، آجیل درختی، گندم؛ در یک کارخانه با ماهی، لبنیات، گندم، تخم مرغ و آجیل فرآوری می شود

حمل و نقل: برای سفارش های بیش از 50 دلار در قاره ایالات متحده رایگان است.

چرا عالی است: سفارش پستی بخشی از میراث Katz Delicatessen برای نسل‌ها بوده است. («یک سالامی برای پسرت در ارتش بفرست» شعار آن در طول جنگ جهانی دوم شد، و این سنت هنوز هم ادامه دارد.)

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: برای دوستداران قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا، قلع ماهی کنسرو شده (120 دلار) از Zingerman’s پر از غذاهای دریایی فانتزی از سراسر اروپا و همچنین یک کیسه Sour Blueberry Turbot Fish Gummies از سوئد برای لگد زدن است.

جعبه تولد جیوه در تلویزیون قدیمی پارس کاتز مایه شرمساری ثروت است و ارزش بسیار خوبی دارد: شامل 1 پوند پاسترامی برای هر کدام است.

گوشت ذرت و پنیر سوئیسی، به اضافه نان چاودار، کلم ترش، سس روسی (آیا می خواهید روبن درست کنید)، ترشی ترش و نیمه ترش از هر کدام یک لیوان (چرا انتخاب کنید؟)، مینی سیاه و سفید کوکی ها و البته خردل.

 

غذا به طور مرتب با کیسه های یخ در یک جعبه عایق بندی شده می رسد، که با نمای خیابانی نمادین از کاتز نشان داده شده است که نبض یک عاشق پاسترامی را تندتر می کند.

گوشت در بسته‌های مهر و موم شده با خلاء همراه با دستورالعمل‌های گرمایشی عرضه می‌شود که به راحتی قابل پیروی بود – فقط بسته‌ها را داخل آب در حال جوش بریزید، گرم کنید و سرو کنید.

(زمانی که بسته خود را دریافت کردیم، مهر و موم وکیوم روی پاسترامی شکسته شده بود، اگرچه گوشت ظاهر و طعم خوبی داشت.

ما خدمات مشتری را نوشتیم و در عرض سه ساعت پاسخ گرفتیم، از جمله پیشنهاد ارسال یک پوند دیگر پاسترامی در صورت احساس کیفیت. به خطر افتاده بود.)

 

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.