جلوگیری از سایش غلتک با روغن موتور در خودرو های کوئیک

روغن موتور ایرانول 16000 در دسته صادرات کشور قرار گرفته است.در مورد آزمایش نمونه های روغن موتور M7ADS III 15W-40 (شماره 1-x) مشاهده می شود که بیشترین سایش غلتک تست هنگام روانکاری با روغن نو شماره 2 بوده است.

برعکس، نمونه روغن موتور ایرانول ریسینگ فرسوده شماره. 1-5 بهترین روانکاری را نشان داد. این نمونه ای است که در آن بالاترین غلظت دوده (54٪ T) توسط طیف سنجی FTIR یافت شد.

ادبیات مقدار 30% T را به عنوان مقدار حدی برای تغییر روغن آلوده به دوده بیان می کند. دوده متعلق به ناخالصی های مکانیکی است که در هنگام احتراق گازوئیل در محفظه احتراق ایجاد می شود. بنابراین، این یک مشکل با موتورهای احتراق تراکمی است.

تشکیل دوده در موتورهای جرقه زنی ناچیز است. بیشتر دوده با گازهای خروجی از محفظه احتراق خارج می شود، اما قسمت باقیمانده همراه با گازهای خروجی به داخل میل لنگ نفوذ می کند و دوده به روغن موتور ختم می شود.

صافی بنزین کوییک کجاست ؟مشکلات مربوط به دوده در غلظت های بالاتر زمانی رخ می دهد که به دلیل تجمع، اندازه آنها از چند صدم به یک دهم میکرومتر افزایش می یابد. به گفته Vyavhare و همکاران.

در طی سالهای اخیر بهترین اکتان بنزین مورد توجه بیشتر خودرو داران و خودروسازان قرار گرفته است. واکنش اکسیداسیون دوده در میل لنگ به شدت به تغییرات در ترکیب فیزیکی و شیمیایی ساختار کربنی دوده بستگی دارد.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. ارگونومیت
  2. استفاده از قابلمه به جای کلاه
  3. نوارتیپ عجیبی که باعث غول پیکر شدن گیاهان می شود
  4. صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.