خرید عمده مغز تخمه آفتابگردان خام

خرید عمده انواع مغز تخمه های آفتابگردان به صورت عمده در مقادیری متفاوت امکان پذیر می باشد. مغز تخمه های آفتابگردان خام برای چه کاربرد هایی استفاده می شوند؟
یکی از بهترین نوع مغز تخمه هایی که به صورت عمده تولید می گردد، مغز تخمه های خام می باشد، خام بودن مغز تخمه به معنی عدم پخت و یا بو دادن آن می باشد، تخمه بعد از برداشت از مزارع وارد دستگاه های مغز تخمه می شود که در این حالت مغز تخمه های خام، حاصل می گردند. مغز تخمه های خام آفتابگردان در بازار های مختلفی، عرضه می گردد.

مغز تخمه آفتابگردان

کاربرد های مغز تخمه آفتابگردان

مغز تخمه های آفتابگردان به واسطه ترکیب و خواصی که دارد، کاربرد های متنوعی خواهد داشت، از مغز تخمه های آفتابگردان می توان برای مصارف و کاربرد های مختلف استفاده نمود. از آنجایی که مغز تخمه آفتابگردان حاوی روغن و مواد معدنی همچون پروتئین می باشند، علاوه بر مصرف به صورت تنقلات در تهیه و طبخ غذا نیز قابل استفاده می باشد و به عنوان نوعی دانه غنی و پر خاصیت مورد توجه می باشد.

مغز تخمه خام

خرید عمده مغز تخمه آفتابگردان

همان طور که گفتیم مغز تخمه آفتابگردان دانه ای پر خاصیت می باشد به همین دلیل مصارف و کاربرد های متنوع و گسترده ای دارد از این خرید و فروش آن به صورت عمده انجام می شود. مغز تخمه های آفتابگردان خام، در بسته بندی های کوچک برای مصارف تنقلاتی به عنوان میان وعده، تولید و عرضه می شوند، در حالی که بسته بندی های بزرگ تری نیز برای سایر مصارف آن نیز وجود خواهد داشت.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران