خرید پودر لباسشویی بریج در کشورهای عربی ممنوع شد

کارشناسان می گویند انتخاب پودر لباسشویی بریج ودر در مقابل غلاف در مقابل مایع شوینده بستگی به چیزی دارد که شما به دنبال آن هستید.

به عنوان مثال، پودر لباسشویی ارزان است، ماندگاری طولانی دارد، ضایعات کمتری تولید می کند و برای لباس های بسیار کثیف عالی است.

از سوی دیگر، پودر لباسشویی در آب سرد بهتر عمل می‌کنند، اندازه‌گیری آن‌ها آسان‌تر است و می‌توان از آنها به عنوان درمان نقطه‌ای یا هنگام شستشوی دست استفاده کرد.

غلاف ها آسان برای استفاده، سبک و قابل حمل هستند و باعث ایجاد آشفتگی صفر می شوند.

نحوه استفاده از این پودر لباسشویی نیز بسیار مهم است. نکات خاصی برای استفاده از غلاف های لباسشویی وجود دارد، به عنوان مثال: دقیقاً مانند نکات خاصی برای نحوه استفاده از نرم کننده و نحوه جدا کردن لباس ها.

در اینجا، ما مزایا و معایب هر نوع شوینده لباس‌شویی را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بفهمید کدام یک بهترین است و چگونه از آن به طور مؤثر استفاده کنید.

مواد شوینده لباسشویی از صابون های ساخته شده از چربی حیوانی و لیمو تا مواد شیمیایی پاک کننده و ضد لکه های آنزیمی تکامل یافته اند.

امروزه گزینه های شوینده طبیعی و مصنوعی وجود دارد که ظاهر و بوی لباس های شما را تازه نگه می دارد. در مورد مواد اولیه شوینده لباسشویی و نحوه عملکرد آنها بیشتر بدانید.

مواد شوینده

فرمول های اصلی پودر لباسشویی: هر سازنده مواد شوینده مواد و مخلوط های مخفی برای تولید مارک های خاص خود دارد.

بسیاری از این پودر لباسشویی را می توان از گیاهان تولید کرد. برخی دیگر مبتنی بر نفت هستند. این مقدار هر یک از مواد و نحوه ترکیب آنها است که بر توانایی تمیز کردن مواد شوینده تأثیر می گذارد.

قلیایی ها، جزء اصلی اکثر پودر لباسشویی نمک های محلول و پایه ای هستند که با اسید واکنش می دهند تا آن را خنثی کنند.

آنها در از بین بردن کثیفی و لکه از روی پارچه بدون مالش زیاد موثر هستند. نمک های محلول یک فلز قلیایی، مانند پتاسیم یا سدیم، چربی زدای خوبی هستند.

آنها امولسیونی از ذرات روغنی یا جامد تشکیل می دهند که به صورت معلق در آب شستشو نگه داشته می شوند تا شسته شوند. وقتی به مواد شوینده لباس اضافه می شود، قلیایی ها با چربی های موجود در فرمول واکنش داده و صابون درست می کنند.

اولین سازندگان صابون و پودر لباسشویی از خاکستر گیاهان برای تولید مواد قلیایی استفاده کردند. امروزه آنها از طریق جریان برق از طریق آب نمک برای تولید هیدروکسید سدیم (NaOH) یا سود سوزآور و هیدروکسید پتاسیم (KOH) یا پتاس سوزآور تولید می شوند. اینها رایج ترین قلیایی های مورد استفاده در صابون ها و مواد شوینده هستند.

مواد قلیایی از نظر قدرت متفاوت هستند و در صورت بلع قوی‌ترین آنها باعث سوختگی و آسیب‌های داخلی می‌شوند.

اما، از آنجایی که همه شوینده‌ها به درستی فرموله شده‌اند تا از خنثی شدن قلیایی‌ها با سایر مواد اطمینان حاصل شود، این نباید باعث نگرانی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.