خوردن بادام زمینی خام با غلاف استرس کنکور را درمان می کند

در حقیقت بادام زمینی خام با غلاف (Arachis hypogaea) در مفهوم گیاه شناسی یک آجیل نیست بلکه یک حبوبات است و دارای کالری بالایی است که در درجه اول به دلیل محتوای پروتئین و چربی آن است.

اگرچه بادام زمینی به خانواده حبوبات تعلق دارد، اما به صورت خام خوراکی است اما به ندرت خام فروخته می شود!

بادام زمینی بدون پوست معمولا تفت داده می شود. متن در مورد بادام زمینی بوداده را اینجا ببینید. پوسته بادام زمینی خریداری شده در فروشگاه به راحتی با دست شکسته می شود.

بادام زمینی اغلب بدون پوسته، با یا بدون پوست قهوه ای بنفش به صورت تجاری در دسترس است. حداقل در اروپا احتمالاً بادام زمینی تازه فروخته نمی شود در بهترین حالت بدون استفاده از دمای بالا، مانند آفتاب خشک می شود.

این همچنین در مورد بادام زمینی وحشی و بادام زمینی خام با کیفیت زیستی حاصل از کشاورزی ارگانیک کنترل شده صدق می کند.

بادام زمینی خام طعمی شبیه به نخود فرنگی یا لوبیا دارد، اما این عیب را دارد که فیتات موجود در آنها به مواد معدنی متصل می شود. هنگامی که خشک می شود طعم شدیدتری دارد و به همراه آفلاتوکسین همراه آن که اثر سرطان زایی دارد مستعد تشکیل کپک نیست.

بادام زمینی خشک را می توان به صورت خام مصرف کرد، اما به دلیل ترکیب نامطلوب مواد، باید بسیار معتدل بود.

بادام زمینی یک عنصر محبوب در ووک ها، سس ها و کاری آسیایی است. صنایع غذایی از بادام زمینی در برخی از شیرینی ها استفاده می کنند،اما آنها در درجه اول ماده اصلی کره بادام زمینی و کره بادام زمینی هستند.

دستور تهیه بادام زمینی وگان با ارزش غذایی خوب: سالاد کریسمس با چغندر قرمز، آروگولا، پرتقال و جیکاما. یک دستور غذای گیاهی با کمی بادام زمینی اما خوشمزه: یولو خانگی (پرالین کارامل) با خرمای مدجول.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.