خوردن قاووت چهار مغز مانع کم خونی می شود

اگرچه قاووت چهار مغز به عنوان یک غذای پرکالری در نظر گرفته می شود، تحقیقات نشان می دهد که قاووت ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

یک مطالعه بزرگ که اثرات رژیم مدیترانه‌ای را ارزیابی کرد، نشان داد که افرادی که قاووت مصرف می‌کردند، به طور متوسط 2 اینچ (5 سانتی‌متر) از کمر خود را از دست دادند – به طور قابل‌توجهی بیشتر از افرادی که روغن زیتون دریافت کردند.

در مطالعات کنترل شده به طور مداوم نشان داده شده است که بادام به جای افزایش وزن باعث کاهش وزن می شود برخی تحقیقات نشان می دهد که پسته به کاهش وزن نیز کمک می کند.

فندق به وفور در محلی کشت می شود، که خرید قاووت تازه محصول را در پاییز آسان می کند آنها را در فروشگاه های مزرعه و بازارهای کشاورزان از اواخر سپتامبر جستجو کنید.

فروشگاه‌های مزرعه اغلب قاووت را در پوسته می‌فروشند که به ماندگاری طولانی‌تری آجیل کمک می‌کند اگر نمی‌خواهید تمام فندق‌هایتان را با دست بشکنید، بپرسید که آیا فروشنده می‌تواند قاووت ها را برای شما ماشین کند تا راحت‌تر در خانه جدا شوند.

قاووت

هنگامی که پوست قاووت خود را گرفتید، آنها را در کیسه ای در فریزر نگه دارید و هر بار قسمت های کوچک آن را بیرون بیاورید تا تازه و خوشمزه بماند.

قاووت نیروگاه های آنتی اکسیدانی هستند.

آنتی اکسیدان ها، از جمله پلی فنول های موجود در قاووت، می توانند با خنثی کردن رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری که ممکن است باعث آسیب سلولی و افزایش خطر بیماری شوند، با استرس اکسیداتیو مبارزه کنند.

یک مطالعه نشان داد که گردو نسبت به ماهی ظرفیت بیشتری برای مبارزه با رادیکال های آزاد دارد.

تحقیقات نشان می‌دهد که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گردو و بادام می‌توانند از چربی‌های ظریف سلول‌های شما در برابر آسیب‌دیدگی در اثر اکسیداسیون محافظت کنند.

در یک مطالعه بر روی 13 نفر، خوردن گردو یا بادام باعث افزایش سطح پلی فنول و کاهش قابل توجه آسیب اکسیداتیو در مقایسه با یک وعده غذایی شاهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.