دانه های آفتابگردان

ویتامین E به درستی عامل ضد پیری کاملی است که از پوست در برابر چین و چروک و سلول های بدن در برابر تأثیرات مضر محافظت می کند. دانه‌های آفتابگردان حاوی مقدار زیادی از آن هستند: فقط 50 گرم و 11 میلی‌گرم ویتامین E متوسط ​​نیاز روزانه را پوشش می‌دهد.
محتوای پروتئین گیاهی در تخمه آفتابگردان نه تنها از سایر دانه ها و دانه ها بیشتر است. حتی انواع بسیار غنی از پروتئین از گوشت و ماهی نیز نمی توانند این روند را حفظ کنند. این باعث می شود تخمه آفتابگردان غذای مناسبی برای گیاهخواران، وگان ها و ورزشکاران باشد.
مقادیر موجود در آن زیاد نیست، اما ترکیب ویتامین های موجود در تخمه آفتابگردان برای سلامتی شما مفید است: در حالی که ویتامین A پوست را زیبا می کند و بینایی شما را تقویت می کند، ویتامین های B اعصاب قوی را تضمین می کند. ویتامین D متابولیسم کلسیم را تنظیم می کند. ویتامین K لخته شدن خون را تضمین می کند.

فروش عمده تخمه آفتابگردان چینی
چربی موجود در تخمه آفتابگردان از 90 درصد اسیدهای چرب غیراشباع تشکیل شده است. یک امتیاز فوق العاده برای رگ های خونی و قلب، زیرا این اسیدهای چرب سطح کلسترول را در تعادل سالم نگه می دارند و از رسوبات مضر جلوگیری می کنند.
دانه‌های آفتابگردان می‌توانند با کلسیم هم امتیاز داشته باشند – این ماده معدنی از دندان‌ها در برابر بیماری پریودنتال و استخوان‌ها در برابر پوکی استخوان محافظت می‌کند.

تخمه آفتابگردان با 420 میلی گرم منیزیم در هر 100 گرم، بهترین تامین کننده این ماده معدنی بعد از سبوس گندم است. منیزیم نقش مهمی در عملکرد اعصاب و عضلات دارد.
با داشتن 6 گرم آهن خوب در هر 100 گرم، دانه های آفتابگردان به علت طبع تخمه آفتابگردان نه تنها برای سبزیجات، که کمبود آن به دلیل نخوردن گوشت شایع تر است، یک نکته داخلی است. آهن در برابر کم خونی و حالت های فرسودگی محافظت می کند.
چه به صورت خالص یا مختصر در تابه تفت داده شده باشد، چه کامل یا خرد شده: موسلی، نان و کره، کوارک گیاهی یا سالاد را می توان به آسانی مانند غذاهای سبزیجات و برنج، سوپ ها یا دسرهایی با تخمه آفتابگردان چاشنی کرد.

این چیزی است که باید در مورد بهترین تخمه جهان بدانید
تخمه های آفتابگردان به معنای واقعی کلمه روی لبان همه است: نه تنها در آمریکا و اروپا، بلکه در آسیا نیز مردم دانه های خوشمزه این گیاه را می شناسند و دوست دارند. واقعا جای تعجب نیست، زیرا تخمه آفتابگردان خوب، سالم و ارزان است. می‌توانید آن‌ها را بچشید و از آن‌ها برای پخت و پز یا پخت استفاده کنید و همچنین یک روغن باکیفیت و ارزان از آن‌ها بگیرید. و سپس خود گل آفتابگردان زیبا و شاد به نظر می رسد – قابل درک است که اینکاها آن را به عنوان الهی می پرستیدند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.