درب ضد سرقت ارزان اهواز که موجب برق گرفتگی جوان یزدی شد

انتخاب درب ضد سرقت ارزان اهواز به این بستگی دارد که آیا ایمنی خانواده تضمین شده است یا خیر. در عین حال به عنوان یک قطعه بزرگ در دکوراسیون نیز باید به آن بها داد. با این حال بسیاری از مبتدیان دکوراسیون با انواع درب های ضد سرقت موجود در بازار مواجه هستند و نمی دانند چگونه خوب یا بد را قضاوت کنند.

اول از همه چیزی که همه در مورد آن گیج می شوند باید این باشد که آیا باید درب ضد سرقت ارائه شده توسط توسعه دهنده را تعویض کنید؟ در بیشتر موارد نیازی به تعویض آن نیست، تا زمانی که درب ضد سرقت واجد شرایط باشد، اساساً نیازی به تعویض آن نیست.

درب های ضد سرقت رایج موجود در بازار را می توان به پنج نوع استیل، فولاد ضد زنگ، مس، سازه فولادی-چوبی و آلیاژ آلومینیوم تقسیم کرد.

درب ایمنی استیل آهنی: مزایا: رایج ترین در مقایسه با درب های امنیتی از مواد دیگر. ارزان قیمت.

معایب: خطوط بیرونی سخت هستند، ترکیب آن با دکوراسیون داخلی مدرن دشوار است. ویژگی های مواد خود را نسبتا آسان به خوردگی.

درب محافظ مسی: مزایا: ایمنی بالا، قابلیت عملی قوی، زیبایی شناسی بالا و نمادی از وضعیت. و عملکرد خوبی در پیشگیری از آتش سوزی، ضد خوردگی، ضد دستکاری و گرد و غبار دارد.

درب

معایب: گران قیمت، رنگ نسبتا مات. عمدتاً در مؤسسات مالی مانند بانک ها یا ویلاهای مسکونی گران قیمت استفاده می شود.

درب ضد سرقت واقعی باید توسط آژانس تست قانونی مطابق استاندارد تست و دارای صلاحیت باشد و دارای مجوز تولید محصول پیشگیری از فناوری ایمنی صادر شده توسط اداره پیشگیری از فناوری ایمنی اداره امنیت عمومی استان (دفتر) محل تولید کننده باشد.

در زمان خرید فروشنده می تواند گواهی آزمون صادره از بخش مربوطه را نشان دهد. استاندارد ملی سطح ایمنی ضد سرقت محصولات را بر اساس طول درب ضد سرقت زمان ضد تخریب و ضخامت تخته تقسیم می کند و سطح ایمنی ضد سرقت را به چهار سطح “A” “B” بازبینی می کند. “، “C” و “D”، با A بالاترین سطح، به نوبه خود کاهش می یابد.

زمان ضد مخرب سطوح مختلف درب های ضد سرقت متفاوت است درب های ضد سرقت کلاس A نباید کمتر از 30 دقیقه، کلاس B کمتر از 15 دقیقه، کلاس C نباید کمتر از 10 دقیقه باشد.

کلاس D نباید کمتر از 6 دقیقه باشد. همه باید در انتخاب توجه داشته باشند.ضخامت ورق فولادی قاب درب ضد سرقت سطوح A، B، C و D به ترتیب 2، 2، 1.8 و 1.5 میلی متر است.

ضخامت ضد سرقت واجد شرایط درب ایمنی سرقت به طور کلی بالای 20 میلی متر است و می تواند ساختار داخلی بدنه در را با برداشتن روزنه جعبه زنگ در یا دستگیره قفل و غیره بررسی کند. ضخامت صفحه فولادی بدنه درب باید بالای 1.0 میلی متر باشد.