درب ضد سرقت ارزان شیراز که از روکش طلا ساخته شده بود

اکنون که سارقان بیداد می کنند، برای امنیت جان و مال شما و خانواده تان باید درب ضد سرقت ارزان شیراز را در منزل نصب کنیم تا حتی اگر بیرون رفتیم، نگران حمایت سارقان نباشیم.

نکات کلیدی برای نصب درب های ضد سرقت: انواع درب های ضد سرقت روش های نصب متفاوتی دارند پس دستورالعمل ها را به شدت رعایت کنید. فاصله بین درب امنیتی و صفحه زمین باید کمتر از 5 میلی متر باشد.

نکات کلیدی برای نصب درب های ضد سرقت 3. لوازم جانبی سخت افزاری مانند دستگیره ها، قفل درها و سوراخ های مشاهده روی درب ضد سرقت باید کامل باشند؛ قفل های محافظت با رمز عبور، سیستم های رمز عبور هشدار الکترونیکی، پیجینگ زنگ در و سایر دستگاه های موجود در درب ضد سرقت چند منظوره باید به طور موثر بهبود یابد.

چارچوب درب درب ضد سرقت را می توان با پیچ و مهره های انبساط با دیوار ثابت کرد یا هنگام ساخت دیوار می توان قطعات آهنی را در سوراخ از قبل جاسازی کرد و با اتصال قاب درب محکم جوش داد.

نکات کلیدی نصب درب ضد سرقت: هنگام نصب درب ضد سرقت باید ابتدا درب ضد سرقت را صاف و صاف کرد و پس از مناسب بودن سایز باید موقتاً ثابت و اصلاح و تنظیم شود. درست است.

بین چهارچوب درب و لنگه درب درب ضد سرقت لازم است دستگاه ضد سرقت نصب شود.

نکات کلیدی برای نصب درب های ضد سرقت 7. حداقل سه نقطه لنگر برای چارچوب در و دیوار درب ضد سرقت لازم است.

برخی از قفل های ضد سرقت به سختی باز می شوند، احتمالاً به دلیل وجود مشکل در سیلندر قفل، در این زمان، هر طور که این کار را انجام دهید، باز کردن آن دشوار است، پس نیازی به تلف کردن زمان ندارید، فقط کافی است.

از تعمیرکار قفل بخواهید که به شما کمک کند آن را با یک قفل یا سیلندر قفل جدید جایگزین کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.