دستگاه ساکشن دست دوم حافظه مردی را بعد از 10 سال برگرداند

همانطور که مبی دانید دستگاه ساکشن دست دوم دارای قطعات زیادی است بنابراین تمیز کردن مکرر یک ضرورت مطلق است.

در حالت ایده‌آل حرفه‌های پزشکی باید پس از هر بار استفاده، هنگام استفاده از تجهیزات حفاظت فردی برای محافظت در برابر ضایعات خطرناک، یک آسپیراتور را تمیز کنند.

سپس قطعات قابل استفاده مجدد را در فواصل منظم تمیز کنند تا اطمینان حاصل شود که آسپیراتور و اجزای آن عاری از آلاینده‌های خطرناک هستند.

خبر خوب این است که بسیاری از قطعات آسپیراتور یک بار مصرف هستند. برای تعیین اینکه چه چیزی را می توان دوباره استفاده کرد و چه چیزی را پس از استفاده دور انداخت با کتابچه راهنمای محصول خود مشورت کنید.

با آسپیراتور ZOLL 330 قوطی جمع آوری، درب قوطی و لوله مکش مربوطه باید پس از استفاده دور ریخته شوند. اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات یکبار مصرف مطابق با پروتکل های بیمارستانی و محلی برای زباله های پزشکی دور ریخته می شوند.

دستگاه

تمیز کردن آسپیراتور ZOLL 330 ساده است. برای تمیز کردن منظم، محفظه دستگاه و درگاه جاروبرقی را با یک پارچه مرطوب و صابونی پاک کنید و سپس آن را با یک پارچه بدون پرز خشک کنید.

برای ضد عفونی کردن پس از استفاده، پارچه ای را با محلول سفید کننده 10 درصد مرطوب کنید و محفظه و درگاه جاروبرقی را کاملا تمیز کنید و مراقب باشید که هیچ مایعی به داخل آسپیراتور نرسد.

در نهایت قبل از ذخیره یا استفاده مجدد از آسپیراتور اطمینان حاصل کنید که کاملاً خشک شده است.

برخی از ترکیبات هستند که نباید با دستگاه مکنده تماس داشته باشند. اجازه ندهید گریس یا روغن وارد سیستم شود یا اجزای قابل استفاده مجدد آسپیراتور را بپوشاند و داخل آسپیراتور را در معرض مقادیر بیش از حد آب قرار ندهید.

علاوه بر این از استفاده از پاک کننده های هیدروکربنی یا ساینده در دستگاه مکنده خودداری کنید، زیرا ممکن است به بدنه یا اجزای آن آسیب برسانند.

همیشه به دفترچه راهنمای محصول یا دستورالعمل‌های تمیز کردن دستگاه آسپیراتور خود مراجعه کنید تا تأیید کنید که دستگاه شما به درستی تمیز شده است.