روغن موتور ایرانول جایگزین مناسبی برای روغن های خوراکی در منزل

به طور خلاصه، می توان گفت که برخلاف انتظارات، روغن موتور ایرانول 16000 ارزیابی شده در طول عمر مفید خود خواص روانکاری عالی را حفظ کرده اند. این نتایج با نتایج Černý و همکاران مطابقت دارد. [42] و سیکورا [41]، که با این حال، توجیه تجربی اثبات شده ای برای این شرط ارائه نکردند.

اطلاعات شما درباره ایرانول ریسینگ چقدر است؟ بنابراین، نویسندگان بر مطالعه رایج‌ترین شکل تجزیه روان‌کننده – اکسیداسیون – تمرکز کردند که واکنش مشخصه مواد با اکسیژن است، که در آن اکسیژن با مولکول‌های دیگر واکنش می‌دهد و در نتیجه الکترون از بین می‌رود و رادیکال آزاد را تشکیل می‌دهد.

گروه‌های عاملی مختلفی مانند الکل‌ها، آلدئیدها، کتون‌ها، کربوکسیلیک اسید و استرها در نتیجه واکنش‌های ابتدایی فوق تشکیل می‌شوند [55]. اکسیداسیون روغن نیز به دلیل تشکیل و/یا کاهش گروه های عاملی فوق، به قطبش روغن ها کمک می کند.

اکسیداسیون در شرایط ملایم با کاهش تدریجی آنتی اکسیدان ها رخ می دهد. در مورد روغن موتور، ZDDP است که از این افزودنی به عنوان افزودنی ضد سایش نیز استفاده می شود.

آنتی اکسیدان ها موادی هستند که برای تثبیت روان کننده ها و جلوگیری از اکسیداسیون با کاهش فعالیت رادیکال های اکسیژن استفاده می شوند.

هنگامی که اکسیداسیون شروع می شود، یک تغییر شیمیایی شدید و دائمی در روغن پایه ایجاد می کند که منجر به تخریب ذکر شده می شود.

همزمان با فرآورده های اکسیداسیون، نیترات ها تشکیل می شوند که تأثیر منفی بسیار مشابهی بر خواص روغن مانند محصولات اکسیداسیون روغن دارند.

بهترین اکتان بنزین را در سایت ما خریداری کنید. نیتراسیون در میل لنگ به دلیل وجود گازهای دودکش داغ رخ می دهد که از سیلندرهای موتور به اینجا نفوذ می کنند. اینها دمای بالا و گازهای خروجی (و همراه با آنها NOx) را به میل لنگ می آورند.

تعمیر کار برای شوخی پرسید صافی بنزین کوییک کجاست؟ به دلیل اختلاط روغن با هوا و گازهای داغ دودکش، شرایط ایده آلی در میل لنگ برای اکسیداسیون و همچنین نیتراسیون ایجاد می شود.

بر اساس همان اصل، نویسندگان [30،54] تشکیل سولفات ها، یعنی تشکیل واکنش های SOx از گازهای دودکش با نفت را ارائه کردند. با این حال، با توجه به حداکثر غلظت 10 ppm گوگرد در سوخت، این بعید به نظر می رسد.

ادبیات [50] نشان داد که محصولات سولفاته با محصولات اکسیداسیون و نیتراسیون همراه هستند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. ارگونومیت
  2. استفاده از قابلمه به جای کلاه
  3. نوارتیپ عجیبی که باعث غول پیکر شدن گیاهان می شود
  4. صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.