ساعت دیواری آینه ای جدید که با ورود سارقان آژیر می کشد

یکی از قدیمی‌ترین اشکال ساعت‌های دیواری قدیمی، ساعت‌های کارتل قرن هجدهم بودند (کارتل یک کلمه فرانسوی به معنای قاب است)، که در ورقه‌های ریخته‌شده برنز یا طلا روی قاب‌های چوبی قرار می‌گرفتند.

ساعت های دیواری قدیمی قطعات تزئینی بسیار متنوعی هستند و همچنین به طور کارآمدی زمان سنج هستند. ساعت دیواری آینه ای جدید نمونه ای جدید است که امروزه کاربرد فراوانی دارد.

شناسایی ساعت دیواری: همانطور که گفته شد، ساعت های دیواری یک دسته ساعت بسیار بزرگ، قدیمی و مدرن را در خود جای می دهند. در طول سال‌ها، آنها در طیف بی‌شماری تولید شده‌اند که با زمان و روند همگام است.

در زیر یک طبقه بندی کلی از ساعت های دیواری آورده شده است و شناسایی آنها بر اساس قدمت، عملکرد و حرکت قابل انجام است.

ساعت دیواری آنتیک: یک عامل نوستالژی را به همراه دارد و انتخاب اصلی اکثر کلکسیونرهای ساعت است.

ساعت

سبک های ساعت دیواری آنتیک را می توان با ویژگی های خاصی مانند استفاده از اعداد رومی در صفحه ساعت با عقربه های ساعت نوک تیز و منحنی تشخیص داد.

ساعت‌های دیواری قدیمی با کیفیت و خوب کار می‌کنند و به همین دلیل قیمت و ارزش بالایی دارند.

ساعت دیواری رترو: ساعت‌های دیواری با طراحی خاطره‌انگیز نشان‌دهنده طرح‌های ساعت معروفی هستند که زمانی در یک دهه و یا دوره خاص شناخته شده بودند.

ساعت دیواری معاصر: مدل های ساعت دیواری که بیشتر خریداری می شوند. برای بیان جملاتی ساده طراحی شده است که از اعداد رومی نیز استفاده می کند اما ظاهری نسبتاً ارتقا یافته دارد.

ساعت دیواری مدرن: طراحی شده برای ارائه مدل های ساعت دیواری آینده نگر. ساعت‌های دیواری مدرن دارای طرح‌های گرافیکی آشفته تم‌های مرتبط با فضا، طرح‌های انتزاعی و بسیاری از اشکال و اشکال دیگر هستند که می‌توانند گزینه‌ای جایگزین برای افرادی که می‌خواهند یک ساعت دیواری منحصربه‌فرد داشته باشند ارائه دهند.

ساعت دیواری تزئینی: برای تعریف و برجسته کردن دکورهای موجود یک اتاق. ساعت های دیواری دکوراتیو لزوماً نیازی به عملکرد ندارند، بلکه بیشتر به دلیل سبک آن به دست آمده اند.

ساعت دیواری جدید: تا کنون پیشروترین نوع ساعت دیواری. آنها در انواع سبک ها و طرح ها از اشکال ساده تا اشکال پیچیده تر هستند.

ساعت‌های جدید همچنین افراد مشهوری مانند ستاره‌های سینما و شخصیت‌های سیاسی و حتی شخصیت‌های کارتونی را در طراحی خود گنجانده‌اند.

حرکت ساعت دیواری: تعیین نوع ساعت دیواری نیز می تواند از طریق مکانیسم آنها، زخم کلید و حرکات ساعت آونگی انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.