سخت کوشی در عوض کردن تمام قفل مدارس

حتی اگر پول وجود داشته باشد، فهمیدن اینکه چگونه همه قفل های درب یو پی وی سی دستشویی یک مدرسه یا چندین مدرسه در یک منطقه را عوض کنید، کار سختی است.

اولری از مدارس نیوبدفورد گفت که مدارس K-12 “برای کارهای تعمیر و نگهداری قابل توجهی راه اندازی نشده اند.

چگونه می توانید 500 قفل درب فایبرگلاس را جایگزین کنید؟

چقدر طول می کشد؟ و چقدر سریع می توانید این کار را انجام دهید؟ همه اینها یک بالابر لجستیکی عظیم است.»

کارشناسان امکانات مدرسه می گویند که چیزهای بیشتری جز قرار دادن یک وسیله قفل درب چوبی اتاق خواب دید روی درب وجود دارد.

مدارس همچنین ممکن است نیاز به تعویض کل ساختار، از جمله در، قاب در و مجموعه قفل داشته باشند، زیرا همه آنها باید با هم سازگار باشند.

نیروی انسانی مورد نیاز برای تعویض قفل صدها درب مدرسه و تعمیر و نگهداری برای زمانی که قفل ها می شکند و بسیار گران می شود را اضافه کنید.

اولری گفت که تغییر تمام قفل های درب چوبی ضدآب کلاس در منطقه 12000 دانش آموزی ممکن است نزدیک به 2 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

او گفت که مدارسی از دوره های مختلف وجود دارد، بنابراین برخی از آنها قفل درهای کلاس دارند در حالی که برخی دیگر قفل ندارند. این ولسوالی به تازگی پروسه نصب قفل های جدید درب کلاس را آغاز کرده است.

رهبران منطقه همچنین باید به این فکر کنند که کدام مکانیسم قفل کردن در کلاس درس تحت تمام مقررات ایمنی ساختمان، از جمله کدهای ایمنی آتش‌سوزی و قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت، بهترین عملکرد را دارد.

اولری گفت: «مشکل بزرگی وجود دارد که [مکالمات در مورد قفل کردن درهای کلاس] برای سایر عناصر ایمنی مدرسه به غیر از تیراندازی ایجاد می کند.

“گاهی اوقات ما در تمام این موارد فراموش می کنیم که [ایمنی] فراتر از احتمال نادر اما ویرانگر حمله است. ایمنی مدرسه شامل سلامت و ایمنی هر فرد می شود. 

در هر ساختمانی، مسائل مربوط به ایمنی آتش نشانی وجود دارد. این تقریباً همان چیزی است که هر ساختمانی برای معماری، طراحی و عملکردش برنامه ریزی می کند.»

  • منابع:
    1. Shouldn’t Classroom Doors Lock From the Inside? Here’s Why Many Don’t
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از رشته به عنوان طعمه برای ماهیگیری
    2. جادوگری که توانست با کمک رشته در زمان سفر کند
    3. استفاده از رشته در تهیه آبگوشت
    4. آیا میدانستید در قدیم از چه نوع دستگاه تصفیه آبی استفاده می کردند؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.