سفارش عمده تخمه آفتابگردان نمکی

تخمه آفتابگردان نمکی یکی از محبوب ترین انواع تخمه های آفتابگردان می ‌باشد که از طعم منحصر به فردی برخوردار می باشد. خرید عمده تخمه آفتابگردان یکی از نحوه های خرید است که همواره مورد توجه تامین کنندگان و خریداران عمده این محصول قرار می ‌گیرد که این نحوه خرید می تواند قیمت تخمه آفتابگردان را به حد قابل توجهی کاهش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سفارش عمده تخمه آفتابگردان نمکی

نحوه فراورده سازی تخمه آفتابگردان نمکی

نحوه فراورده سازی تخمه آفتابگردان نمکی تخمه فراورده شده تحت روش های استانداردی توسط ماشین آلات مجهز و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود که نمونه های نمکی این محصول طرفداران بیشتری را جذب خود می کنند.

نحوه فراورده سازی تخمه آفتابگردان نمکی به این نحو است که تخمه پس از این که در انبار مواد اولیه ذخیره شد آزمایش های لازم جهت اطمینان از کیفیت و مرغوبیت آن بر رویش انجام می‌ شود. پس از تاییدیه نهایی تخمه ها وارد خط تولید می شوند.

اولین مرحله فراورده سازی تخمه آفتابگردان، مرحله غبار گیری و بوجاری آن است که در فرآیند بوجار کردن تخمه، گرد و غبار ها و ناخالصی های موجود در بار تخمه توسط هوای فشرده جدا می شوند. دستگاه های بوجاری خاصیت گریز از مرکز دارند که توسط چرخش مخزن آن ها دانه های سنگین تخم از پایین دستگاه خارج شده و گرد و غبار ها نیز از قسمت بالا به خارج هدایت می شوند.

پس از فرآیند بوجاری، تخمه ها وارد دستگاه سورتینگ می شوند که این دستگاه توسط صفحات مشبک تمامی تخمه ها را از لحاظ اندازه جدا سازی می کند.

هنگامی که تخمه از لحاظ سایز جدا سازی شد، به دستگاه ‌های حرارت منتقل می‌شود که این دستگاه تحت عنوان دستگاه برشته کن شناخته می شوند. هنگامی که نوار نقاله حاوی تخمه آفتابگردان از درون دستگاه حرارت و یا برشته کن عبور می ‌کند طی حرارتی که این دستگاه تولید می کند، تخمه ها در مسیر عبور از این دستگاه کاملا برشته و فرآوری می‌ شوند.

هنگامی که تخمه های فرآوری شده از دستگاه برشته کن خارج می شوند، سپس وارد دستگاه ادویه زنی شده و سطح این تخمه ها به نمک آغشته می‌ شود. این محصول تحت عنوان تخمه های فرآوری شده نمکی تولید و در بسته بندی های متنوع عرضه بازار می‌ شود.

راهنمای جامع خرید تخمه آفتابگردان

راهنمای جامع خرید تخمه آفتابگردان هنگام خرید تخمه آفتابگردان به نکات متعددی تحت عنوان راهنمای جامع خرید این محصول باید توجه کرد تا بتوان بهترین و با کیفیت ترین تخمه آفتابگردان را شناسایی و خریداری کرد.

تخمه های آفتابگردان به دو صورت فله ای و بسته بندی شده به بازار عرضه می‌ شوند که بهتر است از بین این دو نوع، تخمه هایی را که به صورت بسته بندی شده عرضه می‌ شوند، انتخاب کنید. چرا که این تخمه ها در شرایط بهداشتی تری به تولید رسیده اند و بسته بندی آن ها مانع از نفوذ هرگونه آلودگی به تخمه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.