سقف کاذب ضد زلزله که در شب نورهای رنگی پخش می کند

لکه های مرطوب را می توان با سقف کاذب ضد زلزله پنهان کرد  تا طراحی داخلی شما بی عیب به نظر برسد؟ شما نمی دانید چه چیزی را دعوت می کنید! جمع شدن رطوبت و نم بین سقف کاذب و سقف اولیه آسان تر است نتیجه؟ شما و عزیزانتان از «سندرم ساختمان بیمار» رنج می‌برید.

نم هایی که زیر سقف کاذب خود پنهان کرده اید می تواند با گذشت زمان گسترش یابد و باعث شود سقف اصلی به شدت تحت تأثیر قرار گیرد.

برخلاف خانه های گذشته، آپارتمان های امروزی سقف چندان بلندی ندارند اضافه کردن سقف کاذب ارتفاع را بیشتر کاهش می دهد و باعث می شود تا حدودی احساس گرفتگی کنید.

اما در این صورت امری نسبی است و ممکن است از فردی به فرد دیگر و همچنین در فضایی که سقف کاذب برای آن در نظر گرفته شده است متفاوت باشد.

حال، اگر رطوبت اتفاق بیفتد، آیا آفات می توانند خیلی عقب باشند؟ دیر یا زود موریانه هایی را خواهید دید که از طول سقف عبور می کنند.

هنگامی که این آفت خاص حمله کرد، خلاص شدن از شر آنها تقریباً غیرممکن است بزرگترین مشکل این است که موریانه ها به سایر قسمت های خانه شما نیز سرایت می کنند چه کسی نمی داند چه دردی دارند!

سقف

عدم تمیز کردن منظم ممکن است به سایر حشرات و جوندگان اجازه دهد در فضای بین سقف اصلی و سقف گچی مستقر شوند یک مزاحمت کامل!

آیا سقف کاذب شما از صفحات فلزی ساخته شده است؟ امکان بیشتر برای شما برای مواجهه با مشکلات نم فلز سریعتر از گچ سرد می شود هوای گرم و مرطوب داخل خانه پس از تماس با سقف کاذب به قطرات ریز آب تبدیل می شود.

این باعث می شود که دیوارهای دیگر نیز مرطوب شوند.

همه می دانیم: دیدن، ایمان آوردن است بنابراین، باور نخواهید کرد که کانال های AC شما نشتی داشته باشد زیرا از پایین نمی توانید آن را ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.