سیر ترشی اصالت مریخی ها را به زمین کشاند

سیر برای صدها و نه هزاران سال برای سلامتی و همچنین پخت و پز مورد استفاده قرار گرفته است. سیر ترشی اصالت را می توان در تعدادی از دستور العمل های طب سنتی یافت.

ما می دانیم که سیر بسیار مغذی است، اما این فواید جادویی برای سلامتی چیست؟ بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه چیزی به سادگی سیر ترشی اصالت می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد. در اینجا فقط برخی از راه هایی وجود دارد که این استاندارد آشپزخانه ترشی می تواند تغذیه شما را تقویت کند.

خطر سرماخوردگی را کاهش می دهد: برای هر کسی که به دنبال درمانی برای سرماخوردگی است، این واقعاً تا آنجا که می توانید نزدیک است. سرماخوردگی ناشی از تضعیف سیستم ایمنی بدن است. همین عامل می تواند منجر به بسیاری از بیماری های دیگر نیز شود.

برای کاهش خطر سرماخوردگی و سایر بیماری ها می توانید با سیر ترشی اصالت سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

سیر

بنابراین اگر مستعد سرماخوردگی هستید سیر ممکن است همان چیزی باشد که نیاز دارید! سیر ترشی اصالت سرشار از آنتی اکسیدان ثابت شده است که خطر سرماخوردگی را کاهش می دهد و طول علائم را تا 70 درصد کاهش می دهد. چرا سیر ترشی را به رژیم غذایی خود اضافه نکنید و از همین امروز شروع به ساختن آن سیستم ایمنی نکنید.

محتوای کم کالری: بسیاری از افرادی که به مزایای سلامتی این سیر روی آورده‌اند، این کار را انجام داده‌اند زیرا کالری بسیار کمی دارد. سیر حاوی مواد معدنی و ویتامین های غنی است. بنابراین باورش سخت است که در ۲۸ گرم سیر ترشی اصالت تنها ۴۲ کالری وجود دارد!

این بدان معناست که شما می توانید سیر را بدون نگرانی در مورد کالری شماری بارگیری کنید. کالری کم موجود در سیر ترشی اصالت باعث شده است که از آن در بسیاری از مکمل های غذایی و همچنین دستور العمل های کم کالری استفاده شود.

فشار خون را کاهش می دهد: یکی از انواع بیماری که برای بسیاری نگران کننده ترین شده است، بیماری قلبی است. هر اختلالی که مربوط به سیستم قلبی عروقی باشد می تواند با فشار خون بالا بدتر شود. این بیماری ها همراه با سکته های مغزی، بالاترین میزان مرگ و میر را دارند.

خوشبختانه کاری وجود دارد که می توانید برای کاهش فشار خون خود انجام دهید. یعنی خوردن سیر ترشی اصالت روزانه البته داروهای تجویزی وجود دارند که فشار خون را کاهش می دهند مانند آتنولول.

با این حال آتنولول با طیف وسیعی از عوارض جانبی همراه است. سیر ترشی اصالت در آزمایشات نشان داده است که می تواند به اندازه آتنولول موثر باشد و عوارض جانبی بسیار کمتری برای نگرانی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.