شال و روسری اچ پی اس که مجهز به سیستم تهویه می باشد

در حقیقت شال و روسری اچ پی اس می توانند یک لباس را بسازند یا بشکنند. اگر کسی به دنبال روسری جدیدی است، با انتخاب طرحی متفاوت، مانند روسری یا روسری لاغر، بیشتر به مجموعه فعلی اضافه کنید.

روسری و شال همچنین در انواع پارچه ای مانند نخی، ابریشم، پشمینه، کتانی، ترمه، جرسی، پارچه ابریشمی، آلپاکا، ساتن، پشمی، و اکریلیک و غیره وجود دارند.

هنگام انتخاب پارچه، فصل را در نظر بگیرید. اگر کسی در آب و هوای گرم و سوزان زندگی می کند، خرید روسری پشمی و انتظار پوشیدن همیشه آن منطقی نیست.

همچنین می‌توان انواع مختلفی از الگوهای روسری مانند چهارخانه، پیسلی، خال خالی، هندسی، طرح حیوانی و بسیاری موارد دیگر را آزمایش کرد.

هنگام خرید یک روسری جدید، خریداران باید به صورت آنلاین مراجعه کنند تا دقیقاً آنچه را که می خواهند با قیمتی مقرون به صرفه پیدا کنند.

شال لباس ساده ای است که به صورت آزاد بر روی شانه ها، بالاتنه و بازوها و گاه روی سر نیز می پوشند. معمولاً یک تکه پارچه مستطیلی یا مربعی است که اغلب برای ایجاد مثلث تا می شود، اما می تواند به شکل مثلث نیز باشد.

شکل های دیگر شامل شال های مستطیلی است. این با ساکنان شمال شبه قاره هند به ویژه کشمیر و پنجاب و آسیای مرکزی مرتبط است، اما می توان آن را در بسیاری از نقاط دیگر جهان یافت.

شال

کشمیر نقطه محوری بود که از طریق آن ثروت، دانش و محصولات هند باستان به جهان منتقل شد. شاید شناخته شده ترین منسوجات بافته شده، شال های معروف کشمیر باشند.

برای مثال، کانیکار دارای طرح‌های پیچیده‌ای است که تقلیدی رسمی از طبیعت هستند. برگ چینار (برگ درخت چنار)، شکوفه‌های سیب و گیلاس، گل رز و لاله، بادام و گلابی، بلبل اینها در رنگ‌های ملایم مایل به قهوه‌ای، قرمز تیره، زرد طلایی و قهوه‌ای ساخته می‌شوند.

با این حال، نوع دیگری از شال کشمیری جامیا Vr است که پارچه‌ای پشمی براق است که گاهی از پشم خالص و گاهی با کمی پنبه به آن اضافه می‌شود.

طرح گل به صورت بافت گلدوزی سنگین و نزدیک به ابریشم مات یا پشمینه نرم (فارسی به معنای پشمی) ظاهر می‌شود و معمولاً شامل گل‌های کوچک یا بزرگ است که با ظرافت اسپری و ترکیب می‌شوند.

برخی از شال ها دارای نقوش توری با نقوش مجموعه گل هستند. نوع دیگری از شال کشمیری دوروخا (فارسی به معنای دو رو) است شال بافته‌ای که به گونه‌ای ساخته می‌شود که جلوه یکسانی را در هر دو طرف ایجاد می‌کند.

این یک کاردستی منحصر به فرد است که در آن یک الگوی شماتیک چند رنگ در سراسر سطح بافته می شود و پس از تکمیل شال، رافوگار (گلدوزی خبره) خطوط کلی نقوش را در سایه های تیره تر کار می کند تا تسکین یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.