شرکت صادراتی تخمه کدو حلوایی

تخمه کدو حلوایی از بهترین نوع مواد غذایی گیاهی است که علاوه بر داشتن طعم دلپذیر، دارای ویتامین ها و خواص درمانی بسیاری است و خوشبختانه در کشورمان به وفور یافت می شود. تولید و عرضه تخمه کدو حلوایی توسط مراکز معتبر و کشاورزان فعال در این عرصه در نقاط مختلف کشورمان انجام می گیرد و به دلیل کیفیت بالای آن، شرکت صادراتی تخمه کدو حلوایی اقدام به صادرات انواع درجه یک این محصول به کشورهای مختلف دنیا می نمایند.

شرکت صادراتی تخمه کدو حلوایی

فواید شگفت انگیز تخمه کدو حلوایی

فواید شگفت انگیز تخمه کدو حلوایی

بیشتر بخوانید: تخمه آفتابگردان فلفلی

تخمه کدو حلوایی دارای املاح و ویتامین هایی مانند ویتامین آ، ث، پتاسیم، کلسیم، سدیم، کربوهیدرات، آهن، منیزیم و روی می باشد و جالب اینکه از میزان کلسترول صفر برخوردار است. به دلیل مزه تخمه کدو و قیمت مناسبی که در مقایسه با دیگر انواع تخمه و آجیل دارد و با توجه به خواص فراوانی که در این مطلب به اختصار به آن ها می پردازیم، پیشنهاد می کنیم که مصرف این محصول مفید و مغذی را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

ویتامین E موجود در تخمه کدو مانند یک آنتی اکسیدان قوی در بدن عمل کرده و از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.

همچنین استفاده از این محصول، به دلیل داشتن ویتامین آ، باعث بازیابی و ترمیم سلولهای بدن شده و از طرفی به بهبود زخم و رفع مشکلات پوستی کمک می کند.

یکی دیگر از خواص شگفت انگیز کدو تنبل، کاهش میزان کلسترول و فشار خون است که باعث بهبود عملکرد قلب انسان می شود. از زمان های دور نیز برای رفع مشکلات مثانه و ادراری استفاده از تخمه کدو تنبل یکی از راهکارهای موثر بوده است.

نکته جالب در مورد خواص این محصول، خاصیت ضد افسردگی آن است که به دلیل داشتن ماده تریپتوفاز می تواند به درمان افسردگی و کاهش اضطراب کمک کند تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی آنها، تقویت حافظه، جلوگیری از سرطان پروستات، درمان دیابت، تقویت سیستم ایمنی و تقویت بینایی از دیگر فواید مصرف این ماده غذایی خوشمزه و مقوی است. میزان روی بالای موجود در تخمه کدو باعث می گردد که کمبود روی که در اکثریت زنان باردار شایع است برطرف شده و به رشد مناسب جنین کمک می کند.

از دیگر خواص مصرف این محصول طبیعی، جلوگیری از ریزش مو و ایجاد شوره در پوست سر می باشد. اینها تنها بخشی از خاصیت های تخمه کدو حلوایی بود که برشمردیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت نداشتن میگرن، آلرژی، سوء هاضمه و مشکلات گوارشی به مصرف روزانه این ماده غذایی مبادرت بورزید.

صادرات عمده تخمه کدو حلوایی

صادرات عمده تخمه کدو حلوایی صادرات عمده تخمه کدو حلوایی در کشورمان توسط شرکت های معتبر و با سابقه فعال در این عرصه با بالاترین سطح کیفی و با قیمت های مناسب به دیگر کشورهای جهان انجام می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.