صادرات مغز تخمه آفتابگردان سرکه ای

صادرات مغز تخمه آفتابگردان با طعم سرکه ای به برخی از کشور ها انجام می شود، همان طور که می دانید طعم سرکه ای مغز تخمه یکی از پر طرفدار ترین طعم دهنده های تخمه می باشد.
مغز تخمه آفتابگردان دارای خواص ارزشمندی برای بدن می باشد، حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین گیاهی است، پروتئین در بازسازی سلول های بدن و عملکرد آن ها بسیار کارساز و ضروری می باشد، به همین دلیل است که مصرف پروتئین در مقادیر مورد نیاز برای بدن توصیه می شود.
علاوه بر تخمه آفتابگردان بسیاری از مواد غذایی همچون مواد لبنیاتی منبعی از پروتئین به شمار می آیند، اما پروتئین های گیاهی زود جذب می باشد در حالی که احتمال رسوب و باقی ماندن پروتئین حیوانی در بدن وجود دارد، به همین دلیل است که مغز دانه های گیاهی همچون تخمه که حاوی پروتئین باشند، حائز اهمیت هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مغز تخمه آفتابگردان

مغز تخمه آفتابگردان سرکه ای

طعم دار کردن تخمه و مغز تخمه آفتابگردان یکی از روش های متنوع کردن آن در بازار می باشد، طعم دهنده های مختلفی برای این عمل، به کار برده می شوند، مغز تخمه آفتابگردان سرکه ای یکی از محصولات پر طرفداری است که برای این محصول تولید می گردد، صادرات مغز تخمه آفتابگردان سرکه ای به کشور هایی خاص انجام می شود.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.