صادرات مغز تخمه هندوانه خام کلاله

صادرات مغز تخمه هندوانه تولید شده در شهرستان کلاله، به صورت خام به کشور های متقاضی انجام می شود. مغز تخمه هندوانه خام جز خشکبار های صادراتی می باشد.
مغز تخمه ها یکی از مهمترین منابع غذایی برای ما انسان ها می باشند، تحقیقات و آزمایش هایی که در زمینه خواص و ترکیبات مغز تخمه صورت گرفته است، عاملی انگیزشی برای مصرف بیشتر آن ها شده اند. در گذشته به اندازه امروز در مورد خواص و تشکیل دهنده های مغز تخمه، آگاهی و قاطعیت برای مفید بودن آن وجود نداشت.
مغز تخمه های مختلف می توانند بهترین نوع مواد غذایی باشند که می توانند نیاز های بدنی را در حد اعلا بر طرف سازند. یکی از این تخمه ها که به صورت مغز شده در بازار عرضه می گردد، مغز تخمه هندوانه می باشد.

مغز تخمه هندوانه

مغز تخمه هندوانه کلاله

کلاله یکی از شهر های ایران است که به جهت تولید هندوانه برای برداشت تخمه آن، معروف شده است، تخمه های هندوانه کلاله در مقادیری زیاد تولید می شوند. دستگاه های تولید مغز تخمه، مغز شده تخمه هندوانه کلاله را در میزان دلخواه امکان پذیر نموده است. علاوه بر تخمه هندوانه، مغز تخمه آن نیز جهت صادرات خریداری می شود.

مغز تخمه خام

صادرات مغز تخمه هندوانه خام

ایران صادر کننده خشکبار های مختلفی به اقصی نقاط دنیا می باشد، کشور های زیادی خشکبار های مورد نیاز خود را از ایران تامین می کنند. مغز تخمه های هندوانه نمونه ای از این خشکبار های صادراتی می باشد. بسیاری از خریداران مغز تخمه هندوانه خام، کسانی هستند که قصد صادرات آن را به کشور های خارجی دارند.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.