فروشنده عمده تخمه آفتابگردان لیمویی

در ایران تخمه آفتابگردان خیلی زیاد کشت می شود، تخمه آفتابگردان در بهار کشت می شود و در تابستان برداشت می شود. شما می دانید که فروش عمده برای تمام فروشنده های تخمه خیلی بهتر و به صرفه است، چون قیمت محصول خیلی کمتر می شود و یک نوع از این تخمه ها، تخمه آفتابگردان لیمویی می باشد.

فروشنده عمده تخمه آفتابگردان لیمویی

تفاوت تخمه آفتابگردان لیمویی با تخمه معمولی

تفاوت تخمه آفتابگردان لیمویی با تخمه معمولی

بیشتر بخوانید: تخمه آفتابگردان فلفلی

تفاوت اصلی تخمه آفتابگردان لیمویی با تخمه های معمولی این است که در تخمه ی برشته عصاره ی لیمو اضافه می کنند و بهترین طعم را به شما هدیه می دهند. خرید تخمه لیمویی تقریباً در تمام ایران خریداری می شود.

خوردن تخمه آفتابگردان لیمویی در مسافرت های طولانی خیلی عالی هست. تخمه فایده های فراوانی دارد تخمه دارای ویتامین و مواد معدنی می باشد. با خوردن تخمه آفتابگردان لیمویی وزن شما کاهش می دهد و پوست شما جوان می ماند و هیچ موقع پیر نمی شوید. با خوردن تخمه رشد مو افزایش می یاید.

تخمه یکی از دوست داشتنی ترین تنقلات ایران هست و تمام مردم ایران این محصول را دوست دارند وقتی که در تخمه عصاره ی لیمو استفاده می کنند طعم و عطر خیلی خوبی را حس می کنید و شما به خاطر داشت مزه ترش و ملس این محصول را خریداری می کنید.

می توان از تخمه آفتابگردان خام هم استفاده کرد. تخمه به خاطر داشتن طبع گرم محبوب شده است.

خوردن تخمه در ایران رواج دارد و  در مراسم های مختلفی استفاده می کنند مانند عید، شب یلدا و در مهمانی ها باشکوه استفاده می کنند.

نماینده فروش تخمه آفتابگردان لیمویی

نماینده فروش تخمه آفتابگردان لیمویی

بیشتربخوانید: تخمه آفتابگردان شمال

قیمت روز تخمه در ایران با کشورهای دیگر فرق دارد. تخمه در کل فروش خیلی زیادی دارد.

مدیریت نمایندگی خیلی پر قدرت به طوری که این محصول را به تمام شهر های کشور ارسال کند.

این محصول را با بهترین کیفیت و با بهترین بسته بندی و خیلی تمیز و بدون هیچ آشغالی بسته بدی می کنند.

در فصل تابستان به خاطر برداشت تخمه آفتابگردان باعث حساسیت می شود . تخمه فواید های زیادی دارد مانند پایین آوردن دیابت، تنظیم کردن هورمون ها، افزایش انرژی، ضد سرطان، درد آرتروز و در دوران بارداری خیلی مفید است و باعث پایین آوردن فشار خون و به رشد استخوان جنین کمک می کند و خوردن بیشتر از حد تخمه به سلامتی ضربه می زند و باعث می شود که وزن شما افزایش بی یابد. تخمه آفتابگردان طبع گرم و خشکی دارد.

از تخمه در غذا هم استفاده می کنند و در تزئین غذا های مختلف می توان استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.