فوم ضخیم گلسازی که در ساخت تشک های طبی کاربرد دارد

انواع مختلفی از فوم ضخیم گلسازی وجود دارد. بنابراین هنگام انتخاب اجزای مناسب در تشک یا انتخاب بهترین فوم برای یک برنامه یا پروژه، دانستن اینکه چه چیزی را برای بهترین انتخاب کنید ممکن است گیج کننده باشد.

تا حدودی به این دلیل که تولید کنندگان فوم ها را متفاوت نام گذاری می کنند. اغلب، از آنجایی که تولیدکنندگان «آمیخته‌های» مختلفی از فوم ایجاد می‌کنند، نامی برای ترکیب خود می‌گذارند. بنابراین به این معنی است که انبوهی از فوم ها و مشخصات مختلف در بازار وجود دارد.

به دلیل این متغیرهای ساخت، اندازه گیری داده های دقیق در انواع مختلف فوم را نیز دشوار می کند.

یعنی تا زمانی که درجه چگالی و سفتی هر فوم را نمی دانید، می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد چگالی و سفتی پیدا کنید.

اما، بدون وارد شدن به همه اعداد، و برای هدف این مقاله، من در اینجا به تعداد انواع فوم که احتمالاً با آنها برخورد می کنید نام برده ام و برخی “قوانین کلی” را در مورد انواع مختلف تعیین کرده ام. فوم بنابراین منبعی برای اطلاعات کلی فوم شما است.

رهنمودهای زیر به اندازه کافی کافی است تا ویژگی های هر نوع فوم و کاربردهای کلی آنها را به شما نشان دهد و بدون جزئیات فنی خاص تر و مبهم که برای اکثر ما به سادگی نیازی به دانستن زمان نیست.

 

این به پروژه کوچک خود ما می رسد یا جایی که فوم برای اهداف عمومی است.

برخی از این انواع نیز بیشتر یک اصطلاح “چتری” هستند که تعدادی از انواع فوم را بر اساس مواد تشکیل دهنده آنها به حساب می آورند. به عنوان مثال، فوم با چگالی بالا نیز می تواند یک سلول بسته باشد

هنگامی که فوم مناسب را در ذهن داشته باشید پیوندهایی به مقالات جداگانه نیز خواهید یافت که به جزئیات بیشتری می پردازند. همچنین پیوندهای سریعی به جایی که من فوم ایده آل را برای نیازهای شما محدود کرده ام پیدا خواهید کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، این لیست است، بنابراین بیایید وارد جزئیات شویم. همچنین می توانید راهنمای مرجع فوم رایگان، آسان و سریع این صفحه را برای استفاده بعدی دانلود کنید.

فوم سلول بسته با گاز نیتروژن پرفشار ساخته شده روی یک ترکیب لاستیکی استفاده می شود. فوم سلول بسته طیف وسیعی از گزینه های اندازه و چگالی را ارائه می دهد که مناسب بسیاری از مصارف خانگی و تجاری است.

نسبتاً بادوام و غیر متخلخل است زیرا توسط سلول های بیرونی آن که یک سد بخار را تشکیل می دهند محصور شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.