قرص ماشین ظرفشویی بینگو که چربی ظرف ها را چند برابر می کند

استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بینگو آسان و راحت است زیرا می توانید فقط یکی را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و بقیه کارها را به ماشین بدهید.

حتی برخی از افراد استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی را به مایع ظرفشویی و غلاف ترجیح می دهند زیرا احساس می کنند ظروف تمیزتر می شوند.

اما از آنجایی که مواد شیمیایی مورد استفاده در قرص های ماشین ظرفشویی در نهایت همراه با آب از ماشین ظرفشویی تخلیه می شود.

در نهایت به سیستم های آب و محیط زیست می رسد باید از خود بپرسیم که آیا قرص های ماشین ظرفشویی سازگار با محیط زیست هستند یا خیر.

متأسفانه بسیاری از قرص های ماشین ظرفشویی به دلیل داشتن مواد شیمیایی که می تواند به محیط زیست آسیب برساند. سازگار با محیط زیست نیستند. برخی از مواد شیمیایی موجود در آنها می توانند به انسان نیز آسیب برسانند.

قرص

در این مقاله قرص‌های ماشین ظرفشویی را با جزئیات بیشتری با توجه به سازگاری با محیط زیست بررسی می‌کنیم و مشخص می‌کنیم که آیا گزینه‌های بهتری وجود دارد یا خیر.

قرص های ماشین ظرفشویی حاوی بسیاری از مواد شیمیایی هستند که برای تمیز کردن ظروف شما با تجزیه مواد غذایی و چربی و همچنین افزودن براق کننده طراحی شده اند.

این مواد ترکیبی از سورفکتانت ها، آنزیم ها و سفید کننده ها هستند که با آب کار می کنند تا ظروف شما را تمیز کنند.

سورفکتانت ها مواد شیمیایی هستند که کشش سطحی مایعات را کاهش می دهند و به آنها اجازه انتشار بیشتر می دهند.

در مورد قرص های ماشین ظرفشویی،سورفکتانت ها به آب ماشین ظرفشویی و همچنین سایر مواد پاک کننده اجازه می دهند تا برای تمیز کردن عمیق تر، راحت تر پخش شوند.

نمونه‌هایی از سورفکتانت‌های موجود در قرص‌های ماشین ظرفشویی عبارتند از استئارات‌ها، مانند استئارات منیزیم که در بسیاری از غذاها و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز یافت می‌شود.

آنزیم ها مواد شیمیایی مبتنی بر پروتئین هستند که به تجزیه غذا و چربی کمک می کنند. آنها می توانند طبیعی یا ساخته دست بشر باشند و یک نمونه خاص از آنزیمی که در قرص های ماشین ظرفشویی یافت می شود آنزیم های پروتئاز و آمیلاز هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.