قیمت روز تخمه آفتابگردان شور

امروزه در ایران شهرهای زیادی وجود دارند که به تولید انواع تخمه ها بخصوص تخمه آفتابگردان پرداخته اند که قطب اصلی تخمه آفتابگردان در شهر خوی در استان آذربایجان غربی است که با کیفیت عالی تولید و نیز طی مراحل فرایند تولید به تخمه آفتابگردان شور تبدیل می شود.

قیمت اینگونه محصول علاوه بر کیفیت آن، بر اساس پر مغز بودن، داشتن پوست نازک و اندازه بلند، نوع بسته بندی و برند متغیر است که دارای اهمیت زیادی می باشند.

قیمت روز تخمه آفتابگردان شور

مراحل شور کردن تخمه آفتابگردان

مراحل شور کردن تخمه آفتابگردان

بیشتر بخوانید: تخمه آفتابگردان کرمانشاه

در حال حاضر یکی از انواع آجیل ها که از مصرف زیاد و کاربرد فراوان برخوردار است تخمه و مغز تخمه بو داده می باشند که دارای طرفداران زیادی هستند.

طرز شور کردن تخمه آفتابگردان بدین صورت است که ابتدا مقداری تخمه را در ظرف چدنی یا ماهیتابه ریخته و آن را روی شعله کم گاز قرار می دهید و شروع به هم زدن می کنید تا نسوزند.

بعد از این مرحله تخمه ها خوب که خشک شدند شروع به سر و صدا یا ترکیدن می کنند که سبب می شود به هوا پرتاب شوند که بعد از این مرحله آب شوری که از قبل آماده شده را به آن اضافه می کنید و دوباره آن ها را هم می زنید تا به تخمه ها بچسبند و نیز جذب تخمه ها شوند.

سپس دوباره شروع به هم زدن می کنید تا تخمه ها خوب خشک شوند و این کار را هر چند دقیقه یکبار انجام می دهید تا تخمه ها شروع به ترکیدن نمایند و که پس از این مراحل تخمه شورک زده آماده خوردن بوده که دارای طرفداران زیادی در نوع خود بوده و نیز از اهمیت زیادی برای بدن برخوردار می باشند.

ضمنا مراحل شور کردن تخمه آفتابگردان باید به درستی انجام شود زیرا دقت و روش درست شور کردن تخمه در کیفیت محصول و نیز قیمت آن تاثیر فراوانی خواهد داشت.

راهنمای فروش تخمه آفتابگردان شور

راهنمای فروش تخمه آفتابگردان شور

بیشتر بخوانید: تخمه آفتابگردان شمشیری

برای فروش تخمه شور آفتابگردان باید از طریق نمایندگی های فروش عمده اقدام نمود این نمایندگی ها هر کدام بسته به نوع محصول در زمینه های توزیع و پخش، خرید و فروش فعالیت دارند که از طریق شرکت های تولیدی انتخاب می شوند که دارای مجوز بهداشت بوده که با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب بر اساس وزن و اندازه، بسته بندی های متنوع استاندارد و ارگانیک و نیز کاملا بهداشتی و سالم در انواع برندهای متفاوت به صورت فله ای و کیلویی در بازار عرضه می شوند که جهت تامین نیاز مشتریان داخلی و خارجی صورت می گیرند.

خرید عمده تخمه آفتابگردان شور، را می توان از طریق نمایندگی ها معتبر در سراسر کشور که از طرف شرکت های تولیدی به توزیع و پخش عمده این گونه محصول با ارزش می پردازند که خرید با کیفیت مطلوب و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم و نیز بدون واسطه انجام می شود که خرید به این روش ارزانتر است.