قیمت عمده تخمه آفتابگردان شیراز

قیمت عمده تخمه آفتابگردان شیراز، در مقایسه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار، مقرون به صرفه تر است ولی نمی توان به طور دقیق، یک عدد ثابت را برای آن عنوان نمود زیرا ارزش گذاری های لازم برای این محصول بر اساس نحوه ی فروش، میزان عرضه و تقاضا، صادراتی بودن یا نبودن، کیفیت طعم و مزه، هزینه ی پرداختی به نیروی کار، خط تولید سالانه و… صورت می گیرد.

قیمت عمده تخمه آفتابگردان شیراز

مراحل کاشت تخمه آفتابگردان

مراحل کاشت تخمه آفتابگردان ما در این مطلب قصد داریم، مراحل کاشت تخمه آفتابگردان را برای شما عزیزان بیان کنیم تا سطح آگاهی تان در این زمینه، بالا تر رود و اطلاعات لازم را به دست آورید؛ پس لطفا تا انتهای کلام با ما همراه باشید.

برای کاشت این گیاه، مهم ترین و اصلی ترین عامل، نور خورشید است پس باید مکان و محدوده ای را برای این منظور در نظر بگیرید که در تمام طول روز، نورگیر باشد.

بعد از فراهم نمودن مکان مورد نظر، به فاصله ی 15 تا 40 سانتی متری، گودال های کوچکی را با دست حفر کنید به گونه ای که از عمق پنج سانتی متری برخوردار باشند.

حالا بذر های سالم خریداری شده را در داخل گودال ها بگذارید و روی آن ها را با خاک بپوشانید.

دقت کنید که خاک مناسب برای رشد گیاه آفتابگردان باید حالت اسیدی داشته باشد. ( PH: 6/5 )

اگر خاک این منطقه از لحاظ مواد مغذی، غنی نبود، مقداری کود ارگانیک را به آن بیفزایید تا بازده کاری شما چند برابر شود.

تقریبا هر روزه، اقدام به آبیاری گل ها نمایید اما از ایجاد شرایط غرقابی اکیدا خودداری کنید زیرا منجر به پلاسیده شدن و خفگی آفتابگردان خواهد شد.

به هنگام مشاهده ی برگ های زرد و یا سیاه بر روی ساقه ی این گیاهان، سریعا آن ها را هرس کنید و با سمپاشی های متناوب، از بروز قارچ زدگی در آن ها خودداری نمایید.

با رعایت کامل شرایط نام برده شده در بالا می توانید در کم ترین زمان ممکن به بیشترین میزان راندمان در تولید آفتابگردان دست پیدا کنید.

تولیدکننده تخمه آفتابگردان شیراز

تولیدکننده تخمه آفتابگردان شیراز امروزه، خط تولید تخمه افتابگردان شیراز به نسبت سابق، چندین برابر افزایش پیدا کرده است و تولید کننده های متعددی در این زمینه، مشغول به کار هستند تا بتوانند نیاز انبوه جامعه را برطرف نمایند.

جهت کسب آگاهی های بیش تر و یا تمایل به خرید این محصول، به صورت شبانه روزی به فروشگاه آنلاین ما در همین سایت، مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن های درج شده در صفحه ی اول، تماس حاصل فرمایید؛ پس به ما ملحق شوید.