قیمت عمده تخمه کدو تازه

تخمه کدو یکی از تنقلات پرمصرف در ایران است و جایگاه خوبی در بین خانواده‌های ایرانی دارد. خواص بالای تخمه کدو  و همین طور طعم خوب آن باعث شده است که این محصول بسیار محبوب شود بنابراین توجه بسیاری از تولید کننده ها نیز به این محصول جلب شده است.
تخمه کدو عمده در سرتاسر کشور برای ارائه وجود دارد. تولید کنندگان می‌توانند این محصول را بصورت عمده تهیه کنند زیرا خرید بصورت عمده می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های تولید را کاهش دهد.

قیمت عمده تخمه کدو تازه

فصل برداشت تخمه کدو تازه

فصل برداشت تخمه کدو تازه تخمه کدو دارای خواص بسیاری است از جمله اینکه  آنتی اکسیدان بسیار قوی است و همچنین دارای خاصیت بازسازی سلول‌ها نیز هستند. به‌ دلیل پرطرفدار بودن این محصول تعداد زیادی از کشاورزان اقدام به کشت تخمه کدو کرده‌اند.

برداشت تخمه کدو یکی از منابع پردرآمد برای کشاورزان است زیرا که بازار فروش خوبی دارد و کشت این محصول سخت و طاقت فرسا نیست.
کشت این محصول نیازمند شرایط جوی و آب و هوایی خاصی است از جمله تخمه کدو خوی و بیشتر در مناطق گرم و خشک کشت می‌شود.
زمان کاشت این محصول اوایل اردیبهشت و فصل برداشت آن در تابستان و اوج گرما است.
گیاه تخمه کدو بسیار حساس است بنابراین بسیار مهم است که دمای خاکی که تخم در آن کاشته می‌شود مناسب باشد همچنین فاصله‌ی کاشت تخم نیز بسیار مهم است.
این محصول نیازمند دقت بالایی است چون این گیاه به شدت به آفت‌ها حساس است و اگر محصول دارای آفت بشود ضرر زیادی به کشاورز وارد می‌شود.
همچنین باید توجه داشت که این گیاه دارای بوته‌های انبوهی است که روی سطح زمین رشد می‌کند و محصول نیز روی زمین رشد می‌کند در نتیجه اگر خاک دارای رطوبت بالایی باشد کدوها گندیده می‌‌ شوند.
باید محصول را جوری بر روی زمین قرار داد که سنگ یا برگ گیاه از محصول محافظت کند.خاکی که در آن محصول کاشته می‌شود باید غنی باشد و اگر این طور نیست باید کمی به آن کود گیاهی یا شیمیایی اضافه شود.

آبیاری تخمه کدو به صورت هر روزه نیست بلکه باید هر 7الی10روز آبیاری انجام شود.برداشت محصولات از اواسط مرداد شروع می‌شود  و تا اواسط شهریور ادامه دارد.

تولیدکنندگان تخمه کدو تازه

تولیدکنندگان تخمه کدو تازه تولید انواع تخمه کدو ،تخمه کدو شمشیری،کدو حلوایی و تخمه سفید در کشور ما بخصوص در بعضی مناطق گرمسیری رونق بسیار خوبی دارد زیرا این مناطق برای کشت این محصول شرایط مناسبی دارد و بازار کار خوبی را فراهم کرده است.
تولیدکنندگان داخلی در تلاش هستند تا بتوانند محصول با کیفیتی تولید کنند و حتی سطح تولیدات خود را در حد صادرات بالا ببرند.
تولید‌کنندگان می‌توانند کمی خلاقیت نشان دهند و با بسته بندی کردن محصولات خود بازار فروش خوبی را برای خود فراهم کنند در نتیجه با بالا بردن میزان تولید به سود بالاتری برسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.