لباس سرهمی نوزاد دخترانه موجب تیزهوشی کودک می شود

می توانید لباس سرهمی نوزاد دخترانه را زیر دو چتر دسته بندی کنید. اقلام لباس یک تکه و اقلام لباس جداگانه. شما می خواهید به طور عمده با لباس های یک تکه برای نوزادان تازه متولد شده شروع کنید اما با رشد آنها می توانید به آرامی به سراغ اقلام جداگانه بروید. ابتدا به موارد یک تکه نگاه می کنیم:

لباس های یک تکه نوزاد چیست؟
برای نوزادان جوان شما به مقدار زیادی از این نوع لباس نیاز دارید. لباس های یک تکه اساساً فقط لباس های کامل هستند که بالا و پایین را با هم ترکیب می کنند. آنها معمولا با پاپر می آیند تا لباس را در جای خود نگه دارند. لباس‌های تک، رومپر، سره‌دار، بدنه، کالسکه، کالسکه و کت و شلوار همه زیر چتر لباس‌های یک تکه قرار می‌گیرند.

مزیت اصلی این است که پوشک را در جای خود نگه می دارد. همچنین لباس‌های مجزا روی نوزادان خردسال به سمت پایین یا بالا می‌لغزند.

لباس

با این حال در حالی که داشتن دو یا سه پاپر برای پوشاندن لباس نوزاد پس از تعویض پوشک مناسب است، اما وقتی ده پاپر را چندین بار در روز می‌بندید که می‌توانید در برخی از لباس‌ها و بچه‌ها پیدا کنید ببینید ممکن است خیلی سریع خسته‌کننده شود.

onesie چیست؟  یک تکه احتمالاً رایج ترین لباسی است که برای کودک خود خواهید داشت. آنها شبیه تی شرت هستند بنابراین بدون پا هستند (اگرچه می توانند بدون آستین باشند و آستین های بلند نیز داشته باشند) و در پایین دارای بال هایی با پاپر هستند تا دور پوشک کودک شما ببندند.

کودک شما می‌تواند در ماه‌های زمستان این لباس را زیر برخی لباس‌های دیگر بپوشد، اما در هوای گرم‌تر، آن‌ها باید فقط در یک کت خوب باشند.

Onesies برای قبل از خواب نیز خوب هستند. اگر در اوج تابستان هوا به خصوص گرم است، احتمالاً کودک شما فقط به یک تکه نیاز دارد. با این حال، آنها معمولاً یک لایه دوم مانند گلدان بچه، لباس خواب یا لباس خواب را در بیشتر طول سال قرار می دهند مگر اینکه در آب و هوای بسیار گرم زندگی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.