لوبیا سفید ابگوشتی که بینایی پیرمردی را چند برابر کرد

فیبر بالا در لوبیا سفید ابگوشتی ممکن است به کسانی که از بیماری کرون رنج می برند کمک کند. اخیراً نشان داده شده است که اگر فیبر زیادی مصرف کنید ممکن است در صورت ابتلا به این بیماری برای شما مفید باشد.

لوبیا سفید از پوست در برابر پیری زودرس محافظت می کند. پوست به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید زود پیر می شود. همچنین از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. بنابراین لوبیا سفید شما را سالم نگه می دارد و برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر می رسد.

حبوبات مانند لوبیا سفید سرشار از آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان ها به از بین بردن رادیکال های آزاد تولید شده توسط بدن کمک می کنند. رادیکال های آزاد ترکیباتی هستند که هنگام متابولیسم بدن تولید می شوند.

رادیکال های آزاد در اتصال به سلول ها باعث پیری، سرطان و سایر بیماری های مزمن می شوند. لوبیا سفید می تواند به شما در مقابله با این اثرات مضر رادیکال های آزاد آنتی اکسیدان ها کمک کند.

لوبیا به عنوان منبع کربوهیدرات های آهسته رهش، یک انتخاب غذایی عالی برای حفظ سطح مناسب قند خون است. اینها از نظر شاخص گلیسمی بسیار پایین هستند و منجر به افزایش تدریجی سطح قند خون می شوند.

لوبیا

همانطور که همه ما می دانیم که لوبیا سفید و همچنین سایر حبوبات سرشار از فیبر هستند. این به هضم صحیح کمک می کند و از مشکلاتی مانند سندرم روده تحریک پذیر و دیورتیکولیت جلوگیری می کند.

این لوبیا از فیبر غذایی محلول و همچنین نامحلول تشکیل شده است. غذاهای قابل هضم مختلف باید در رژیم غذایی شما گنجانده شود.

فیبر غذایی نامحلول آلفا گالاکتوزید نیز نامیده می شود که ممکن است در برخی افراد مشکلاتی مانند اسهال ایجاد کند. نشاسته محدود نیز در لوبیا سفید وجود دارد.

عصاره های تهیه شده از لوبیا سفید برای کاهش وزن بسیار مفید هستند. آنها به عنوان مسدود کننده های نشاسته شناخته می شوند و در صورت مصرف همراه با وعده های غذایی پر از کربوهیدرات روی کاهش وزن کار می کنند. هضم نشاسته را مهار می کند.

مکمل های عصاره لوبیا سفید، زمانی که 15 دقیقه قبل از غذا به طور منظم مصرف شود، به کاهش وزن و همچنین اینچ از ناحیه کمر کمک می کند.

این عصاره تضمین می کند که وزن از دست رفته توده بدنی ناخواسته است و نه عضله بدون چربی.