لوبیا قرمز در تهران که به صورت شگفت انگیزی سبب افزایش قد می شود

در برخی افراد لوبیا قرمز در تهران می تواند باعث نفخ و معده درد شود. این به این دلیل است که لوبیا حاوی رافینوز است نوعی فیبر که می تواند منجر به مشکلات گوارشی شود.

با این حال استفاده از محصولاتی مانند قرص های ضد گاز لوبیا، خیساندن لوبیا یا جوشاندن کامل لوبیا خشک می تواند سطح رافینوز را تا 75 درصد کاهش دهد.

یک مطالعه نشان داد که درک مصرف کنندگان از لوبیا و نفخ ممکن است اغراق آمیز باشد. فقط حدود نیمی از افرادی که لوبیا می خورند چنین علائمی را تجربه می کنند.

در حالی که لوبیا ممکن است برای برخی افراد باعث نفخ شکم شود، چندین تکنیک ممکن است به جلوگیری از این مشکل کمک کند.

لوبیاها بسیار مغذی هستند و حداقل مقدار کمی از تقریباً هر ماده مغذی مورد نیاز شما را دارند.

اگرچه ممکن است برای برخی افراد مشکلات گوارشی ایجاد کند اما با روش‌های درست پخت و پز می‌توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد. علاوه بر این لوبیاها در مقایسه با سایر غذاهای مغذی و کامل بسیار ارزان هستند.

به این ترتیب بسیاری از انواع لوبیا می توانند یک مکمل عالی به رژیم غذایی شما باشند.

لوبیاها دانه هایی از خانواده Fabaceae هستند که معمولاً به عنوان خانواده حبوبات، نخود یا لوبیا شناخته می شوند. آنها منبع مقرون به صرفه ای از پروتئین، فیبر، آهن و ویتامین ها هستند که فواید زیادی برای سلامتی دارند.

لوبیاها دانه های گیاهان گلدار خانواده Fabaceae هستند و جزو حبوبات طبقه بندی می شوند.

چندین لوبیا در غلاف ها یا کپسول هایی رشد می کنند که از گل ها ایجاد می شوند. حبوبات دیگر عبارتند از نخود، بادام زمینی و عدس. این حبوبات به صورت خشک یا کنسرو شده یا منجمد در دسترس هستند.

آنها از نظر تغذیه ای با لوبیا سبز یا لوبیا مومی که در آن فرد کل غلاف را می خورد متفاوت است.

لوبیا حاوی اسیدهای آمینه است که بلوک های سازنده پروتئینی هستند که بدن برای التیام و ساختن بافت های جدید مانند استخوان، ماهیچه، مو، پوست و خون استفاده می کند. پروتئین یک ماده مغذی ضروری است.

لوبیا

انواع مختلفی از لوبیا وجود دارد. لوبیا خشک نیاز به پختن دارد تا به اندازه کافی لطیف شود. لوبیای کنسرو شده و یخ زده معمولاً پس از گرم کردن روی اجاق یا مایکروویو آماده مصرف هستند. برخی از محبوب ترین انواع لوبیا عبارتند از:

لوبیا لیما
لوبیا سیاه
نخود سیاه چشم
سویا
لوبیا قرمز
لوبیا گاربانزو
لوبیا
لوبیا چیتی
لوبیاهای قرمز

پروتئین یک ماده مغذی حیاتی است که نقش کلیدی در حفظ و ترمیم بدن دارد. لوبیا سرشار از آمینو اسیدها، بلوک های سازنده پروتئین است.

20 آمینو اسید منبع معتبر وجود دارد که 9 مورد از آنها ضروری است. همچنین دو نوع منبع پروتئین وجود دارد: کامل و ناقص.

محصولات حیوانی، سویا و کینوا همگی پروتئین های کاملی هستند، به این معنی که آنها حاوی تمام 9 اسید آمینه ضروری هستند.

با این حال از بین تمام انواع لوبیا تنها دانه سویا حاوی تمام 9 اسید آمینه است.

افراد می توانند پروتئین های ناقص را با مغزها، دانه ها، محصولات لبنی یا غلات در یک وعده غذایی یا در طول روز ترکیب کنند تا پروتئین کامل بسازند.
لوبیا منبع عالی پروتئین برای گیاهخواران و وگان ها است. آنها همچنین نسبت به سایر منابع پروتئینی مانند گوشت و لبنیات کم چرب کالری و چربی اشباع کمتری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.