لوله پلیکا اذر موجب مرگ سگ غول پیکر فوتبالیست معروف شد

لوله های پی وی سی در تسهیل سیستم برداشت آب باران پیشتاز هستند. لوله پلیکا اذر یک راه حل ایده آل برای نگهداری و توزیع آب باران ارائه می کنند.

آب باران از پشت بام از طریق لوله های PVC به سیستم ذخیره سازی یا برداشت منتقل می شود. مواد اتصالی که برای اتصال کانال استفاده می شود دارای سوکت های مخصوص است تا به راحتی نصب شوند و از نشتی جلوگیری شود.

لوله های پی وی سی نسبت به لوله های آهنی که به راحتی زنگ می زنند، برتری دارند. آنها همچنین در اندازه های مختلف هستند و بر اساس نیاز به سیستم برداشت به راحتی قابل نصب هستند.

لوله های پی وی سی با کیفیت بالا تضمین می کند که در سیستم هیچ ترک یا خمشی وجود ندارد و دارای تثبیت کننده UV می باشد.

کشاورزی یکی از بخش های بزرگ و مهم است و بدون لوله های پی وی سی ناقص است. لوله های پی وی سی برای تمام وظایف مهم کشاورزی از چاه چاه گرفته تا آبیاری آب، آبپاش ها و سم پاشی سموم و کودها استفاده می شود.

لوله های PVC کشاورزی برای فعالیت های آبیاری و کنترل آفات در مزارع استفاده می شود. لوله های پی وی سی در برابر انواع مواد شیمیایی، خوردگی، خاک و آتش مقاوم هستند.

این باعث می شود که آنها بهترین مناسب را برای حمل و نقل آفت کش ها و کودها به یک مزرعه مورد استفاده قرار دهند. لوله های PVC کشاورزی بسیار، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند و در شرایط بهینه بیش از 50 سال عمر می کنند.

لوله‌های پی وی سی برای استفاده در سیستم اسپرینکلر چند منظوره و خطرناک مورد تایید قرار گرفته‌اند.

لوله های پی وی سی معمولاً در سیستم آبپاش آتش نشانی در مکان های عمومی مانند موزه ها، تئاترها، کتابخانه ها و همچنین در هتل ها، ادارات و ساختمان های خصوصی استفاده می شوند.

لوله های پی وی سی در مقابل خوردگی، رسوب، یا هر گونه تشکیل لایه میکروبیولوژیکی که منجر به دوام و نگهداری پایین آنها می شود بر خلاف لوله های آهنی سنتی مصون هستند.

لوله های پی وی سی مورد استفاده در سیستم اسپرینکلر آتش سوزی قابل احتراق نیستند و به فلاش اور کمکی نمی کنند. لوله های پی وی سی وزن سبکی دارند به راحتی در یک فضای کوچک مونتاژ می شوند و خاصیت خورندگی ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.