مصرف کاهو کلم پیچ درد مفاصل را کاهش می دهد

در حقیقت کاهو کلم پیچ همچنین حاوی مقدار کمی فیبر است که یک ماده مغذی مهم است که با کاهش وزن مرتبط است.

اگرچه هیچ مطالعه ای وجود ندارد که مستقیماً تأثیرات کاهو کلم پیچ را بر کاهش وزن آزمایش کند، اما منطقی است که می تواند مکمل مفیدی برای رژیم کاهش وزن باشد.

به عنوان یک غذای مغذی و کم کالری، کلم پیچ یک مکمل عالی برای کاهش وزن است. خوشبختانه افزودن کلم پیچ به رژیم غذایی نسبتاً ساده است. می توانید به سادگی آن را به سالاد خود اضافه کنید یا از آن در دستور العمل ها استفاده کنید.

یک میان وعده محبوب، چیپس کاهو کلم پیچ است، که در آن مقداری روغن زیتون فوق بکر یا روغن آووکادو را روی کلم پیچ خود می پاشید، آن را با نمک می پاشید و سپس در آن در فر می پزید تا خشک شود.

طعم آن کاملاً خوشمزه است و یک میان وعده ترد و فوق العاده سالم درست می کند. بسیاری از مردم همچنین برای افزایش ارزش غذایی، کاهو کلم پیچ را به اسموتی های خود اضافه می کنند.

در پایان روز، کلم پیچ قطعا می تواند یک مکمل سالم و مغذی برای یک رژیم غذایی متعادل باشد و می توان از آن در انواع دستور العمل ها لذت برد.

کاهو کلم پیچ سبزی سبز، برگ دار و چلیپایی است که سرشار از مواد مغذی است. کلم پیچ می تواند برای افزودن فیبر و آنتی اکسیدان به رژیم غذایی در بسیاری از غذاهای خوش طعم، سالادها و اسموتی ها مفید باشد.

کاهو

مانند کلم و کلم بروکسل عضوی از خانواده خردل یا Brassicaceae است. مزایای احتمالی شامل کمک به مدیریت فشار خون، تقویت سلامت دستگاه گوارش و محافظت در برابر سرطان و دیابت نوع 2 است.

این مقاله به محتوای غذایی و فواید سلامتی کاهو کلم پیچ، نحوه گنجاندن آن در رژیم غذایی و دلایلی که چرا برخی افراد نباید زیاد از آن بخورند، می پردازد.

مصرف کاهو کلم پیچ ممکن است در کنار سایر فواید به تقویت سلامت گوارش کمک کند. کاهو کلم پیچ حاوی فیبر، آنتی اکسیدان ها، کلسیم، ویتامین های C و K، آهن و طیف وسیعی از مواد مغذی دیگر است که می تواند به پیشگیری از مشکلات مختلف سلامتی کمک کند.

آنتی اکسیدان های موجود در کاهو کلم پیچ به بدن کمک می کنند تا سموم ناخواسته ناشی از فرآیندهای طبیعی و فشارهای محیطی را دفع کند.

این سموم که به عنوان منبع مطمئن رادیکال های آزاد شناخته می شوند، مولکول های ناپایدار هستند. اگر مقدار زیادی در بدن تجمع پیدا کند، می تواند منجر به آسیب سلولی شود.

این ممکن است منجر به مشکلات سلامتی مانند التهاب و بیماری شود. متخصصان بر این باورند که رادیکال‌های آزاد ممکن است به عنوان مثال در ایجاد سرطان نقش داشته باشند.