میزان کالری 100 گرم مغز تخمه

میزان کالری 100 گرم مغز تخمه معادل 8.5 کالری است و جدا از انرژی زا بودن با داشتن چربی های اشباع نشده می تواند در تامین چربی سالم بدن نیز موثز باشد.
کالری یکی از ویژگی های بسیار مهم برای مواد غذایی می باشد. امروزه اینترنت منبع در دسترس و سریعی است که به واسطه آن می توانید در کمترین زمان ممکن، کالری هر نوع ماده غذایی را درآورید.
شاید هنوز هنوز برخی افراد برای مصرف مغز تخمه ابهاماتی داشته باشند، آگاهی در مورد کالری و ترکیبات موجود در مغز تخمه باعث می شود، آن را با اطمینان بیشتری مصرف نمایید. همان طور که تخمه ها انواع گوناگونی دارند، مسلما مغز تخمه نیز نمونه های متفاوتی دارد. ترکیبات و کالری موجود در مغز تخمه آفتابگردان با مغز تخمه کدو تفاوت های قابل توجهی دارد.

مصرف مغز تخمه

چرا مغز تخمه مصرف کنیم؟

مغز تخمه ها دانه ای گیاهی به شمار می روند، از این نظر مفید، سالم و طبیعی می باشند. هر نوعی از مغز تخمه حاوی مقادیری روغن غیر اشباع شده می باشد که حاوی اسید های چرب امگا 3 هستند، این ترکیبات برای بدن لازم است به همین دلیل به مصرف مغز تخمه توصیه می شود. علاوه بر این، مغز تخمه حاوی مواد معدنی و ویتامین های مختلفی هستند که جذب سریعی در بدن دارند، این مورد نیز قابل تامل می باشد.

کالری مغز تخمه

کالری مغز تخمه آفتابگردان

کالری مقدار انرژی است که مواد غذایی به بدن می دهند، این میزان باید متناسب با ظرفیت بدنی و فعالیت ها باشد. مغز تخمه آفتابگردان به اندازه 100 گرم، 8.5 ژول، کالری بدن شما را تامین می کند که این مقدار برای افرادی که به دنبال ساخت چربی سالم در بدن به خاطر عضله سازی، حجیم شدن یا همچنین چاقی هستند مناسب می باشد، البته میزان مصرف روزانه مغز تخمه نیز موثر می باشد.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.