نقاش برزیلی که از کنسانتره آلو به جای رنگ استفاده می کند

کنسانتره آلو سرشار از ویتامین C، فیتونوترینت ها و آنتی اکسیدان ها است این اجزا برای ایمنی مفید هستند، خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند و پیری سلول را کاهش می دهند.

کنسانتره آلو همچنین حاوی مقدار زیادی اسید اسکوربیک، اسید فولیک، فیبر و مواد معدنی است برای دندان و حفره دهان جوشانده گل آلو مفید است.

زخم های دهان و لثه را التیام می بخشد، به رفع بوی بد دهان و تسکین گلودرد کمک می کند.

از کمبود آهن جلوگیری می کند کنسانتره آلو سرشار از آهن است که کمبود آن می تواند منجر به کم خونی شود، وضعیتی که در آن هموگلوبین خون کاهش می یابد در هر 100 گرم آلو 2.1 میلی گرم آهن وجود دارد.

برای هضم خوب است شایان ذکر است که این میوه به عنوان یک پیشگیری عالی از یبوست عمل می کند، به طور طبیعی به آرامی پریستالسیس را تحریک می کند و همه اینها به لطف پکتین ها و فیبرهای غذایی، هم محلول و هم نامحلول است.

کنسانتره

مصرف کنسانتره آلو به مقدار زیاد برای افراد چاق و مادران شیرده توصیه نمی شود.

کنسانتره آلو حاوی اگزالات، نمک و استرهای اسید اگزالیک است آنها می توانند در بدن انباشته و متبلور شوند که می تواند منجر به مشکلات سلامت کلیه و کیسه صفرا شود افرادی که از بیماری های این اندام ها رنج می برند باید مقدار آلو را محدود کنند.

و البته، برای عدم تحمل فردی و واکنش های آلرژیک ارزش حذف کنسانتره آلو را دارد.

نوشیدنی های الکلی محبوب از آلو تهیه می شود: اسلیوویتز صربی، لیکور مجارستانی پالینکا، شراب آلو چینی آلوها شراب های دسر عالی می سازند. هر چه مدت زمان بیشتری شراب آلو را ذخیره کنید، طعم بهتری دارد.

و البته، بیایید در مورد ثروت عظیم سس هایی که از آلو درست می شوند، غافل نشویم محبوب ترین (و به هر حال تهیه آن به دور از سختی) تکمالی است.