واردات مغز تخمه بسته بندی در بازار

واردات مغز تخمه های بسته بندی شده در بازار ایران تنوع در این محصول را افزایش داده و نیاز مشتریان را به این محصولات، برطرف نموده است. بسته بندی های مغز تخمه چه ویژگی باید داشته باشند؟
تخمه و مغز تخمه مهمترین تنقلات به شمار می روند، که البته مصارف تنقلاتی تنها کاربرد این گروه غذایی نیستند. مغز تخمه ها با توجه به نوعشان کاربرد هایی خاص و یا عام دارند. مغز تخمه به صورت انبوه تولید و به شکل عمده نیز در بازار های مختلف عرضه می گردد. تخمه نوعی محصول کشاورزی است که تولید آن در برخی از مناطق به دلایل طبیعی و غیر طبیعی بیشتر می باشد، به همین دلیل واردات مغز تخمه از مراکز تولید کننده انواع تخمه ها، به ایران انجام می شود.

مغز تخمه چینی

مغز تخمه وارداتی در بازار

مغز تخمه های آفتابگردان، کدو و هندوانه که به صورت وارداتی تامین شده اند، به دو شکل فله و یا بسته بندی شده، عرضه می گردند. بسته بندی های مغز تخمه باید دارای اندازه های مختلفی باشد که خریدار بتواند بر حسب نیاز و نوع مصرف، خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد. ابعاد، جنس و طراحی مغز تخمه ها از جمله مواردی هستند که به صورت تخصصی انتخاب می شوند.

مغز تخمه در بازار

مصرف انواع مغز تخمه

مغز تخمه به علت این که منبعی از مواد معدنی و ویتامین ها می باشد، همچنین به جهت گیاهی بودن، اهمیت ویژه ای خواهند داشت. مصرف مغز تخمه برای انسان ها هیچ گونه عوارضی در بدن نخواهد داشت، این موارد و ویژگی ها باعث شده اند، مغز تخمه کاربرد ها و مصارفی متنوع و گوناگون داشته باشد.
منبع: بازار آجیل و خشکبار ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.